Avatar billede ero Nybegynder
12. september 2000 - 13:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hotmail

Jeg giver 1000 Point til den, som kan sige mig hotmails pop3 og smtp server!!! Jo hurtiger jo bedre!!!
Avatar billede hojben Novice
12. september 2000 - 13:36 #1
*LOL* det var sgu et spørgsmål af format.. hvis man tager et DNS opslag påhotmail.com får du en kilometer lang liste over mailservere..  smtp kan du ik bruge til noget, da du ikke får lov til at relaye gennem dem. pop3 = take a WILD guess.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
12. september 2000 - 13:37 #2
Hotmail tilbyder slet ikke den service!
Du skal nemlig slaebes gennem deres reklamer
m.m. Microsoft... tsk. tsk..

Brug istedet en www.mailandnews.com
der kan du faa lov til det meste.

Avatar billede nanodead Nybegynder
12. september 2000 - 13:48 #3
Deres smtp er qmail-1.03, men jeg kan ikke lige finde ud af hvad og hvilken ver. af pop3 de bruger, men umildbart vil jeg tro vpopmail, eller den der ligger std. med qmail-1.03
Avatar billede 8800 Nybegynder
12. september 2000 - 15:01 #4
smtp: hotmail.com
pop3: hotmail.com
Avatar billede ero Nybegynder
12. september 2000 - 16:21 #5
Der er ingen af de POP3 og SMTP server i er kommet, som virker!!!!
Avatar billede hojben Novice
12. september 2000 - 16:27 #6
det var jo netop det jeg skrev!! du troede da vel ikke at hotmail gav alle lov til at sende gennem dem vel? tænk på spam..
Avatar billede lrj Nybegynder
12. september 2000 - 18:54 #7
Jeg stemmer også på mailandnews.com. Der er POP3, SMTP, WAP-adgang, understøttelse for Palm VIIx, webadgang (som Hotmail, men her hører ligeheden også op. Mailandnews er faktisk rimelig hurtig :)og mulighed for at bruge snart sagt alle mail-programmet sammen med den. Det er nok suverent den fedeste mail-udbyder. 10 mb til din post, og hvis du kombinerer det med en konto hos fx. www.mail.com, hvor du kan sætte forwarding til, har du en super-løsning for livstid.

Det var så mine .02€
Avatar billede beaviz Nybegynder
18. september 2000 - 12:54 #8
ero: hotmail.com har INGEN pop3 server du kan hente post fra.
nanodead: De har vel ingen grund til at bruge vpopmail? De har vel kun et domæne?

En lilel tanke, i Outlook (Express kun måske?) Er der en kontotype der henter far hotmail.com. Nogen der ved hvordan dette foregår udover at det er hia http.

Iøvrigt: Der eksisterer flere programmer der kan tømme din hotmail.com konto for dig, og behandle posten derefter.
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
20. september 2000 - 18:46 #9
Det her er nok ikke det svar du vil høre, men det er nok den klart bedste løsning på dit problem

HOTMAIL... hvem fanden er så dum? (Undskyld)

Hvis du vil kunne hendte dine mails, opret en gratis konto hos: World online, Cyber City... eller sådan noget!

Hvis du så vil se dine mails online, går du bare ind på www.danbbs.dk her kan du tjekke de mails fra de fleste danske udbyder!

men drop snotmail...
(hotmail er ejet af microsoft, hvilket vil sige at de (endnu en gang) vil prøve at skifte til Windows server! det gik galt sidste gang de prøvede, og det vil gøre det igen. Du skal også regne med at hotmail er nede mellem jul og nytår hver andet år, da de (som sidste) ikke kan finde ud af fornye deres domæne registring)

/The Shadow Surfer
Avatar billede sorenmh Nybegynder
20. september 2000 - 22:50 #10
ja men der er totalt mange der bruger hotmail og hvis ero gerne vil lave en hjemmeside, hvorfra folk kan tjekke deres hotmail direkte (bare et vildt gæt) så er der jo ikke meget ved at få et link til en anden side.
Ero >> Er det hvad du skal bruge POP3 kontoen til?
Avatar billede forcedesigner Nybegynder
02. april 2002 - 13:17 #11
dhf
Avatar billede arj79 Nybegynder
24. februar 2004 - 21:58 #12
Hvis det er at du gerne vil hente hotmail som pop 3 ned på din computer så er der et lille program du skal bruge - jeg bruger det selv, det er pænt nemt at instalere og det virker perfekt - også til udgående mail...

Programmet hedder hotmail popper og findes på siden www.boolean.ca - det er gratis.