Avatar billede deram Nybegynder
12. september 2000 - 02:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

downloade zip el.lign.

hvordan kan jeg uploade en f.eks. zip-fil, som skal kunne downloades?Du oploader bare

maaske med <a href=\"stationery.zip\">Stationery</a>
men er der ikke en maade i Dreamweaver?
Avatar billede spacey Nybegynder
12. september 2000 - 04:19 #1
Du laver bare et normalt link i dreamweaver, klikker på alle filer under filtyper, og vælger så ZIP filen.....
Avatar billede deram Nybegynder
12. september 2000 - 15:46 #2
Naar man trykker paa linket kommer saa en box op der spoerger hvor (i hvilken folder + drev) man vil gemme filen?

Eller begynder man bare at downloade til ... ram\'en el.lign?
Avatar billede spacey Nybegynder
12. september 2000 - 19:12 #3
Der kommer en box, det kan du IKKE undgå...
Avatar billede grinebidder Nybegynder
16. september 2000 - 14:57 #4
Få en Mac :)