Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 21:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

php hjælpe :)

jeg er ved at lave en site men den vil ikke som jeg vil

se www.webberspot.dk/bha
klik på søg boli og klik på den der kommer men det er så nu jeg skal have hjælp jeg vil godt have når man klikker på linke skal den open en ny side men jeg ved ikke hvordan da jeg bruger templates
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2002 - 21:42 #1
Jeg tror det du søger efter er target blank?? er ikke sikker
Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 21:44 #2
her er file

$linkup = mysql_connect($mysql_host,$mysql_user,$mysql_password);
mysql_select_db("$mysql_db");
$res = mysql_query("SELECT * FROM menu where online = '1' order by pos asc", $linkup);

$menu = $MENU = $MENU ."<table width=\"100%\" border=\"0\" cellspacing=\"1\" cellpadding=\"1\" ";

while ($row  =  mysql_fetch_array($res))

$menu = $MENU = $MENU ."<tr>
    <td height=\"20\"><a

href=\"index.phtml?template=s{$row["template"]}.phtml&overskrift={$row["page"]}&menu_id={$row["menu_id"]}\">

<font color=#333333><b> {$row["page"]}</b></font></a></td>
  ";
}

$menu = $MENU = $MENU ."<br>

</tr><tr><td height=\"20\"><font color=#FFFFFF ONCLICK=\"MM_openBrWindow('1.htm','søg efter

Documenter','scrollbars=yes,width=750,height=600')\"><A HREF=\"#\"><font color=#333333></FONT></A></FONT></P>
<br></td></tr>
</table>";

// COPY

$res1 = mysql_query("SELECT * FROM copy ", $linkup);

while($row1 = mysql_fetch_array($res1))

{
$copy = $copy . "<p><font color=#999999>";

$ctekst = nl2br($row1["c_tekst"]);

$copy = $copy . $ctekst . "</font></p> ";
}

// NYHEDER

$res2 = mysql_query("SELECT overskrift, date_format(dato, '%d.%m.%Y, %H:%i') as dato, tekst FROM news order by

news_id DESC LIMIT 0, 5 ", $linkup);

while($row2 = mysql_fetch_array($res2))

{
$nyheder = $nyheder . "<font color=#000000><b> {$row2["overskrift"]}</b></font><br>

<font size=1 color=#999999><b> {$row2["dato"]}</b></font><br>

<font color=#999999>";

$ptekst = nl2br($row2["tekst"]);

$nyheder = $nyheder . $ptekst . "</font></p> ";
}

$tpl->assign( array(
        CONTENT    =>    $content,
        MENU    =>    $menu,
        COPY    =>    $copy,
        NYHEDER    =>    $nyheder,

        )
    );
?>

men det er kun

$menu = $MENU = $MENU ."<table width=\"100%\" border=\"0\" cellspacing=\"1\" cellpadding=\"1\" ";
der skal laves om tro jeg men hvordan ??
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2002 - 21:48 #3
Hehe se  lige din knap der hedder "kontak os" meget kikset at det ikke starter med stort og at der mangler et "t" Såå "Kontakt os" ville jeg nok rette knappen til ;)
Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 21:50 #4
UPS :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. september 2002 - 22:01 #5
ændre linien:

href=\"index.phtml?template=s{$row["template"]}.phtml&overskrift={$row["page"]}&menu_id={$row["menu_id"]}\">

til:

href=\"index.phtml?template=s{$row["template"]}.phtml&overskrift={$row["page"]}&menu_id={$row["menu_id"]}\" target=\"_blank\">
Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 22:04 #6
takker for hjælpe :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. september 2002 - 22:10 #7
så lidt :D
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
04. september 2002 - 22:54 #8
/*
Synes også, at westhi fortjener lidt point, det var jo sådan set ham, der var først. Dog kom han ikke med kode, men har fortalte, hvad der skulle laves om...

/mikl.dk
*/
Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 23:01 #9
det har du helt ret i det vil jeg da osså men jeg sider lige og har den tid den skal være klar i men jeg oprette en :)
Avatar billede webber-ice Nybegynder
04. september 2002 - 23:03 #10