Avatar billede abpdk Nybegynder
04. september 2002 - 20:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

apt-get - f install apache-perl

Jeg ved ikke helt hvad/om der går galt når jeg kører ovehståendo i min "Woody". Normalt installerer den apache med perl understøttelse, men i dette tilfælde lader den ikke til at installerer noget som helst. /etc/apache og /etc/apache-perl er tomme og kommandoer som apache, apacheconfig og apachectl findes ikke.

Er det bare mig, eller er det ikke gået et eller andet galt?

//abpdk
Avatar billede kjlh Nybegynder
04. september 2002 - 20:37 #1
Overvejet at lave en `apt-get --purge remove apache apache-perl' og så installere det igen med `apt-get install apache apache-perl'?
Avatar billede abpdk Nybegynder
04. september 2002 - 20:46 #2
Det er da et forsøg værd, prøver lige...
Avatar billede abpdk Nybegynder
04. september 2002 - 21:39 #3
Det virkede jo fint, mange tak. Vil du ha pointene?
Avatar billede kjlh Nybegynder
04. september 2002 - 23:48 #4
ville da være meget sødt :-)

så jo tak.
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. september 2002 - 00:15 #5
Det kræver et svar!?
Avatar billede kjlh Nybegynder
05. september 2002 - 00:25 #6
okay - du skal skrive:
apt-get --purge remove apache apache-perl'

og så installere det igen med:
`apt-get install apache apache-perl'
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. september 2002 - 11:19 #7
Det var nu ikke nødvendigt at skrive det hele igen, du skal bare svarer mindst én gang for at man kan accepterer dig svar. At svare f.eks. "-" er nok.
Avatar billede kjlh Nybegynder
05. september 2002 - 18:04 #8
men det er da meget pusse-nusse-sødt at skrive det igen? :)~
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. september 2002 - 18:51 #9
Øh, ja ok.