Avatar billede yepper Nybegynder
04. september 2002 - 13:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows kunne ikke bestemme brugerens eller computerens navn. Ret

Hej........

Jeg har, efter at have installeret noget Nokia software, ikke mere mulighed for at kunne bruge min Outlook. Følgende sker når jeg starter (prøver) Outlook. Den kedelige gra popup - Programmet her gennereret en fejl og skal genstartes, der er genereret en log - i log'en star der - Windows kunne ikke bestemme brugerens eller computerens navn. Returværdi (1722). - Jeg er logget på som admin og har altid brugt denne konto. Jeg kan godt starte Outlook op fra alle andre profiler men altså ikke som admin. Har prøvet at fjerne Outlook og installere igen men med samme fejl til følge. Hjæææælp ..... Jeg SKAL bruge alle mine mail's som ligger under min profil !!! Er der nogle kvikke hoveder der kan hjælpe ??? På forhånd tak.

VH - Jesper
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. september 2002 - 13:40 #1
prøv at gå ind i c:\documents and settings\lokale indstillinger\Application Data\Identities og flyt den mappe med det underlige navn til f.eks: c:\
Derefter starter du outlook igen. Den skulle nu gerne bede om nye oplysninger. Så når det er gjort. Går du ind og vælger importer og vælger den mappe du flyttede ud i roden af c-drevet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. september 2002 - 13:59 #2
og virker det ikke kunne prøve at sætte office CD'en i og vælge Reparation.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. september 2002 - 14:15 #3
kan ikke huske om ms outlook også lægger dens filer der. Ved outlook express gør.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. september 2002 - 15:49 #4
den lægger det ikke samme sted, outlook filen hedder *.pst - søg på den på C:
Avatar billede yepper Nybegynder
07. september 2002 - 13:42 #5
Hej og tak.....

Ingen af jer havde desværre ret, men cc2000 kom tæt på og ledte mig på sporet, så du løber med point'ene. pst filen bliver først genereret når du selv eksporterer dine mapper, kør en repair fra cd'en var prøvet uden held, at flytte mappen med det kryptiske navn hjalp desværre heller ikke men næsten samme sted... c:\documents and settings\lokale indstillinger\Application Data\Office\outlook\ slettede (flyttede) jeg alle filer og vupti, skidtet virkede igen :o) ovenikøbet var alle mine mail's bevarede. Så moralen må være, hellere lidt hjælp end slet ingen :o)

Tak for det !!
Avatar billede yepper Nybegynder
07. september 2002 - 13:45 #6
og så lige.... cc2000, hvis du lige opretter et svar istedet for en kommentar, skal du få pointene.

VH - Jesper