Avatar billede r9 Nybegynder
04. september 2002 - 10:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Compaq iPaq ?

Hejsa.

Jeg skal bruge en Compaq iPaq.

H3600 - serien dækker fint mit behov.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med Compaq iPaq ?

Specielt H3600 - serien.
Avatar billede csuperman Nybegynder
04. september 2002 - 11:42 #1
Har selv 3660, og jeg har ingen problemer med den. Den kører stabilt, og der er masser af plads, til diverse programmer. Afspiller også lyd-filer godt.
Kan klart anbefalde den.
/Csuperman.
Avatar billede r9 Nybegynder
04. september 2002 - 11:45 #2
jeg skal bruge iPaq'en i forbindelse med en Navman GPS3000 GPS Receiver

http://www.ipaqworld.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11040

Er det noget du kender til?
Avatar billede r9 Nybegynder
04. september 2002 - 23:18 #3
csuperman:

Hvilke muligheder er der for udvidelse af RAM?

Hvad er max?
Avatar billede csuperman Nybegynder
05. september 2002 - 12:03 #4
jeg kender ikke noget til GPS udvidelsen, men jeg tror det fungere meget godt. Har aldrig hørt nogle klage over det.

Ang. RAM, så kan man udvide den med min 64 mb, men garateret også mere.
/Csuperman.
Avatar billede r9 Nybegynder
05. september 2002 - 12:22 #5
selve RAM udvidelsen.
Er det med et isætskort i selve Ipaq'en, eller skal den have en jakket på?
Avatar billede csuperman Nybegynder
05. september 2002 - 16:24 #6
Der skal en jacket på.....så vidt jeg ved, kan du ikke opgradere de ram der er onboard.
Avatar billede r9 Nybegynder
05. september 2002 - 17:23 #7
ok.
takker
Avatar billede csuperman Nybegynder
06. september 2002 - 09:43 #8
NP....
Avatar billede darkhole Nybegynder
05. oktober 2002 - 21:39 #9
Foreslår at du køber en H38xx med PC2002. Her kan du isætte en SD 128 ram i uden jacket, desuden kan du få en GPS med strømforsyning uden at du skal købe en jacket. Desuden kan du få anvisninger med lyd.