Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 18:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Forsinket email?

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg får først får en email et par timer efter at spørgsmålet er oprettet?? Det er da lidt irriterende...
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:35 #1
Måske fordi du har en alt for langsom forbindelse?? :o)

Og ja..tro mig..jeg kender det....de ter sq irriterende...meeen....et par timer? Hmm....Hvis det er Outlook [express] du bruger, så skal du nok prøve at trykke Send/Hent fra tid til anden, det kunne være det...

Men...et par timer?....siker? :o)
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:38 #2
Jeg burde have skrevet, at jeg bruger Outlook 2000 og den sender og henter hvert minut, så det skulle ikke være problemet...
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:40 #3
...Der var godt nok problemer fra Cybercitys side med email-kontiene i dag. Kan det være problemet?
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:40 #4
Well.....så må det jo være din forbindelse?

Hvad forbindelse har du & hvor er du opkoblet?
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:41 #5
Hæ....Ja...det er nok nærmest det :o)

Cyber-City har sq altid bøvl.....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. september 2000 - 19:43 #6
Vi har ikke bemærket at der skulle være særlige problemer med mails i dag. Skriv evt. på info@eksperten.dk, hvis det fortsætter.
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:43 #7
Men jeg kan bare ikke forestille mig, at det skulle være på forbindelsen, for alle de andre email-konti er der ikke forsinkelse på....
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:44 #8
andreas_admin>> Jeg vil prøve at se tiden an til i morgen. Hvis det fortsætter giver jeg besked. :-)
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:45 #9
Hmm..oaky...nu begynder det at blive mystisk...

Så er det nok inde på Cybercity\'s Servere den er gal med :o)
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:50 #10
Jeg fik lige den tossede idé at gå ind og kigge på indstillingerne for de beskeder jeg har modtaget for sent, og det ser virkelig ud som om de har ligget på Nettet et eller andet sted en times tid. Det kan være Cybercity alligevel har været synderen :-)
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:51 #11
*fedte fedte*....Så havde jeg jo ret? *ggg*
Avatar billede tommyv Nybegynder
11. september 2000 - 19:55 #12
phoenikuz>> Ja, det må jeg jo give dig ret i :-)

Det betyder vel, at du gerne vil have point, eller...? ;-)
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:56 #13
Høhø....kan jeg ikke helt løbe fra at det betyder ;o)