Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er dette godt?

Jeg har et meget kort spørgsmål er mit menu ssystem godt (taget fra tv2 og lavet meget om), det skal lige siges at alle punkterne vil gå igen på alle mine sider. Det et link fører til virker ikke pt. men jeg har brug for en vudering fra jer, der virkelig arbejder meget med Homepages.

adressen er http://www.handikap.nu/test/index.htm
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 17:30 #1
Man kan jo ikke sige, at der er så meget at vurdere andet end, at menuen virker fint ( ligesom den gør på www.tv2.dk )
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:33 #2
Da jeg ikke har installeret netscape vil jeg gerne høre om den også virker i NS ?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 17:36 #3
Det kan jeg sige dig, at det gør den ikke :( (i version 4 i hvert fald)
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:40 #4
kan du så sige mig om det virker på www.tv2.dk
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:42 #5
Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2000 - 17:45 #6
Du er sgu lidt for hurtig :)
I internet explor 5.01 mangler de to filer helt til venstre :(
http://www.handikap.nu/test/width=62
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:48 #7
det er jo klar efter som jeg kun køre i en test fase, hvor alle filerne mangler.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 17:53 #8
Ja, det virker helt fint på www.tv2.dk , men det SKAL det også på sådan en side ;)
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 17:55 #9
Hvor kan jeg finde noget der virker i både IE og NS men stædig væk som TV2\'s ?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 18:31 #10
Der findes mange stedet, hvor man kan finde noget javascript, fx. www.netcoders.dk
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 18:49 #11
jeg har prøvet at kigge der, men kan ikke finde noget som er programeret i dhtml, og det skal stædigvæk være noget der ligner tv2\'s menu system.

det er det jeg leder efter, og ikke en menu lavet i asp eller et andet sporg ... :O(
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 19:05 #12
Jeg har her til aften lige snakket mad TV2 om deres menu, og vi må godt bruge den bare den ikke ligner deres 100%, dvs. at det jeg har lavet er lovligt, lige så snart at man ændre på farver, skrifttyper m.m. så har men ikke længere lavet en kopiering men en efterligning (om skrevet).

Så nu vil jeg starte forfra igen men stædigvæk beholde et par filer. Så jeg vil håbe at jeg kan få det til at virke i NS også.