Avatar billede blackboy Nybegynder
03. september 2002 - 19:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PopUp vindue!!!

Jeg efterLyser et PopUp Vindue, sådan skal det være "bygget":
- Et Link/Knap skal Åbne det
- Man SKAL kunne skrive noget text i det
- Helst let at "bruge"
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2002 - 19:51 #1
ikke med - et popup-vindue man skal kunne skrive i?

hvilket er det du ikke kan finde ud af? at lave popup vinduet eller lave et formfelt?
Avatar billede blackboy Nybegynder
03. september 2002 - 19:53 #2
at få noget text man selv kan skrive ind i popup vindu'et!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. september 2002 - 19:54 #3
Hvad med:
alert:'haha!'

Det er da fint :)
Avatar billede blackboy Nybegynder
03. september 2002 - 19:55 #4
? bbs ??
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2002 - 19:56 #5
er det dig eller er det brugerne der skal kunne skrive i det? er stadig ikke helt med...
Avatar billede blackboy Nybegynder
03. september 2002 - 19:58 #6
Mig!
Avatar billede blackboy Nybegynder
03. september 2002 - 20:01 #7
Min side er Http://www.sweeet.tk
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2002 - 20:06 #8
lav et formfelt?

<form name="form1" method="post" action="">
  <textarea name="textfield"></textarea>
</form>
Avatar billede bamzen Nybegynder
03. september 2002 - 21:19 #9
ok

1... du laver en side som ser ud præcis som du ønsker, kald den eksempelvis popup.html

2... i den html side du ønsker linket der åbner, skal du lave et link der ser sådan ud

<A HREF=java script:window.open(''popup.html',''popupvindue,'width=300,height=100')>dit link der åbner et vindue</A>
Avatar billede blackboy Nybegynder
05. september 2002 - 15:08 #10
En komplet HTMl kode (til txt)
Avatar billede blackboy Nybegynder
05. september 2002 - 15:09 #11
okæ?
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2002 - 15:23 #12
hvorfor afviser du svar?
Avatar billede bamzen Nybegynder
05. september 2002 - 15:29 #13
Ja, jeg gav et korrekt svar, præcist til det formulerede spørgsmål....

Hvis du er ude efter et kursus i html, synes jeg du skulle skaffe dig sådan et... ekspertens opgave er ikke at lave kode for folk, men at svare på hvordan man eksempelvis laver kode der kan det ønskede...

Anyone, ret mig hvis jeg tager fejl
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2002 - 15:41 #14
jeg vil gerne rette dig - du ved jo ikke om det er det rigtige svar når ingen med sikkerhed ved hvad der bliver spurgt om...

jeg vil nærmere sige at der i fællesskab er givet en masse løsninger som burde kunne bruges - og hvis det stadig ikke er præcis det spørger man videre

så blackboy - kom med en kommentar eller admin må kigge forbi