Avatar billede valmin Nybegynder
03. september 2002 - 18:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Irriterende lille auto printboks ved chromeless i IE 6.0??

Hej,

jeg har anvendt chromeless i forbindelse med en side jeg har lavet www.gehlarchitects.dk

Det fungerer fint nok, men desværre genereres nogle gange en lille boks med printfunktioner. Så vidt jeg har kunne observere, forekommer det primært i IE 6.0. Så måske er det en særlig funktion i denne browserversion.
Hvis der er nogen, der kender til problemet og har en løsning, ville det være fedt.

valmin
Avatar billede neteffect Nybegynder
03. september 2002 - 18:14 #1
Du fjerner den med

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="false">
Avatar billede bamzen Nybegynder
03. september 2002 - 21:32 #2
og det er en ie6 feature only........... eller rettere fra version 6........ derfor har du ikke lagt mærke til den i andre browsere
Avatar billede valmin Nybegynder
05. september 2002 - 22:47 #3
Tak for det begge to