Avatar billede kylling Nybegynder
11. september 2000 - 13:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Word doc i en form i en frame ?

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan oprette en side med en form, hvor der inde i formen er et Word-dokument. Det skal fungere således at nå man sender i formen bliver Word dokumenet opdateret ??

Kompliceret ????

Jeg syntes!!

Kylling
Avatar billede jw Nybegynder
11. september 2000 - 13:30 #1
Jeg røg lige af i svinget i den forklaring!
Så jeg tror bare jeg kigger med - og forstår det senere i nogle andres svar.
/jw
Avatar billede kylling Nybegynder
11. september 2000 - 13:35 #2
Vi prøver igen .....

Jeg kan godt lave et link i en frame (Top), og linke det til main (Midtersiden) og det åbner også fint op, men hvad så når jeg ønsker at brugeren kan Save det ?? Opdateringen skal være blivende ! For dokumentet skal bruges som \"Included page\" på forsiden.

Comprende JW ?? Jeg ved godt det er lidt langhåret...;-)

/Kylling
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2000 - 14:14 #3
Hvis det ikke behøver at være et Word dokument er det ikke svært.
Hvis du kan nøjes med en .txt fil er det bare at dobbeltklikke på \"send\" der efter siger du øverst oppe at den skal gemme resultatet i en txt fil :)

Man kan nok også lave endelsen om til .doc men jer er ikke sikker :(
Avatar billede kylling Nybegynder
11. september 2000 - 14:20 #4
Hej Tommy

Desværre.

Det skal være et Word.doc ! Og så fungerer det ikke. Men det er muligt jeg selv har fundet en løsning (Får jeg så selv mine point ??)

/Kylling
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2000 - 14:20 #5
Har lavet en billedeserie for at illustrer hvad jeg maner :)
Smider den lige op....
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2000 - 14:35 #6
Okay hvis du har fundet ud af det dropper jeg det bare :)
Avatar billede kylling Nybegynder
11. september 2000 - 15:36 #7
Nej nej smid den bare op. Jeg må jo se om du har fundet noget der er smartere ;-)

/Kylling
Avatar billede kylling Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:53 #8
Det er sgu´ da for nemt !!

Man laver bare et link i en frame, som åbner i en anden. Og så spiller det. Der kommer et Word.doc op, med de sædvanlige frames uden om. (ser lidt sjovt ud!)
Avatar billede jw Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:40 #9
Øhhhh du har ret det du selv svarer er nemt.
Men det var altså ikke det du spurgte om!

Du have en form blandet ind i det, og en opdatering fra formen!!!!!