Avatar billede apocolypse Nybegynder
03. september 2002 - 08:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skærm prob.

når jeg har haft min skærm på standby natten over har billedet rykket sig til venstre og jeg skal rykke det på plads.

kan det passe at skærmen skal gøre sådan?

det er en AOC 9Glr
Avatar billede azazel6 Nybegynder
03. september 2002 - 09:00 #1
Nej... Men det gør det engang imellem, det kan være fordi den er blevet meget varm... eller stikket ikke sidder ordentligt i omme bafg på...

Med venlig hilsen kasper
Avatar billede foodear Praktikant
03. september 2002 - 09:11 #2
Hvis du har en "Degauss" funktion på din skærm så prøv det. Det kan også være at dine højttallere står for tæt på skærmen og danner et magnetfelt. Når skærmen er i stand by er dens eget magnetfelt ikke så kraftigt, det kunne være problemet - og en løsning...
/Foodear
Avatar billede apocolypse Nybegynder
03. september 2002 - 09:11 #3
ok den blir faktisk meget varm....skriver tilbage når jeg har tjekket stik osv
Avatar billede apocolypse Nybegynder
03. september 2002 - 09:15 #4
nu har jeg rodet med stikkene må vi se hvad der er sket når jeg kommer hjem..jeg vender tilbage
Avatar billede apocolypse Nybegynder
03. september 2002 - 20:19 #5
ok ingen af tingene har hjulpet.....andre forslag?
Avatar billede kamazo Nybegynder
04. september 2002 - 14:07 #6
prøv at slukke skærmen om natten ???
Avatar billede apocolypse Nybegynder
04. september 2002 - 23:37 #7
den er slukket....lyser gul når den er slukket
Avatar billede foodear Praktikant
05. september 2002 - 16:44 #8
Pil strømstikket ud ?
/Foodear