Avatar billede fever Nybegynder
02. september 2002 - 22:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Access 97 og 2002 på en maskine?

Jeg har en maskine, hvorpå der kører en Access 97 appl.
Nu skal der også kører en Access 2002 appl. på

DErfor kræver det at der både er installeret Access 97 og Access 2002 på samme maskine..... Kan det lade sig gøre eller konflikter de med hinanden?

NB. min Access 97 appl. er den vigtigste!
02. september 2002 - 22:53 #1
Du kan godt køre begge versioner på samme maskine. Du skal blot sørge for at installere i hver sin mappe (f.eks. C:\Programmer\Microsoft Office 2000)

Du kan efterfølgende opleve at du ikke kan starte Access 97 pga manglende licens på maskinen (ja, det siger den faktisk!), men dette er en kendt fejl og kan afhjælpes (vender lige tilbage om få sekunder med et link)
02. september 2002 - 22:57 #2
Her finder du lidt info om det. Hvis du kører på Win 95/98 kan du blot downloade et patch. Hvis du kører på Win 2000 eller XP skal du slette eller rename en bestemt font (!)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q241141
Avatar billede fever Nybegynder
02. september 2002 - 23:02 #3
takker thomas
02. september 2002 - 23:03 #4
any time :o)
Avatar billede foldager Novice
02. september 2002 - 23:08 #5
Og her har man gået og bøvlet med dual boot.....en FONT...;-)
02. september 2002 - 23:12 #6
ja, man undre sig over hvad den programmør hos Microsoft har haft gang i den dag!? Eller måske var det bare en praktikant, som var på besøg den dag??
Avatar billede foldager Novice
02. september 2002 - 23:14 #7
;-)
Avatar billede fever Nybegynder
12. september 2002 - 20:11 #8
Jeg har en der er bedre......

Da Nokia udgav model 3310, havde de et problem.
På nogle af telefonerne, når man satte et sim kort i, blev det slettet....!
De kunne simplethen ikke finde ud af hvad var galt....!

Så hvis man køber et Nokia 3310, så får man et lille sølvfarvede klistermærke der skal sættes hen over sim kortet. Det er et ganske almindeligt klistermærke, uden nogen magnetisme i eller andet... Et ganske almindeligt klistermærke...!

Forstil jer den der har fundet ud af man bare skal bruge et klistermærke...!

Mit bud er at tilfældigvis kom der en rodie forbi, så hvad Nokia's teknikkere rodede med, og kom så straks i tanke om moster Grete's Nokia 3310, og hvordan han bare lige havde fixede den med et stykke gaffa.
Så efter mange timers hårdt slid hos Nokia, bliver løsningen fundet hos en rodie, som sku alligevel lige har en rulle gaffa tape på sig, for den er sku altid handy!

Hehe!
Avatar billede fever Nybegynder
12. september 2002 - 20:14 #9
Eller.....

Nogle gange vil Office XP ikke installeres på Win XP.

Jeg fandt fejlen beskrevet på MS support side, med teksten....

"The reason to the issue is not yet known!"
13. september 2002 - 08:33 #10
Ak ja, hvis du vidste hvor teleselskaberne kæmper med det Nokia-problem. Inden årsagen blev kendt, kunne den samme kunde brænde SIM-kortet af 6-8 gange og hver gang måtte teleselskabet bare sende et nyt...
Avatar billede fever Nybegynder
14. september 2002 - 21:53 #11
Et klistermærke.....! HA!