Avatar billede annikadk Nybegynder
02. september 2002 - 12:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hoax, Cola - hvor er spørgsmålet?

Jeg mener at der engang var et spørgsmål oppe her på E omkring en hoax der kørte (i foråret??) omkring at hvis en person samlede 10.000 "dutter" ind fra dåser (coca-cola vist) så ville nævnte firma forære manden en kørestol.

Nu kan jeg self. ikke finde det, hverken her, via google, eller som 3. mulighed - Et af Jubiis utallige nyhedsbreve, så hvis du kan finde info om det, så jeg kan overbevise en anden en om at det er en hoax bliver jeg lykkelig :)
Avatar billede neteffect Nybegynder
02. september 2002 - 12:28 #1
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. september 2002 - 12:34 #2
Ja, den fandt jeg også, men mener der var noget på E eller måske Jubii, hvor der var dansk info også...
Mon du/I kan finde det??