Avatar billede neverelse Nybegynder
02. september 2002 - 09:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Manual og bundkort ?

Jeg mangler en manual til mit bundkort. Tror det hedder: ECS K7S5A bundkort ATX.

Nogle der ved hvor man kan finde sådanne ?

Hvor / hvordan ser man hvilket motherboard man har på sin pc´er ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. september 2002 - 09:21 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. september 2002 - 09:21 #2
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. september 2002 - 09:22 #3
ftp://210.17.18.13/manual/eng/k7s5a10eng.zip er linket til ECS K7S5A.
Du finder manualerne ved at gå ind på producentens hjemmeside og under download.
I dette tilfælde http://www.ecs.com.tw

Du kan se hvad du har på 2 måder
1) Softwaren SiSoft Sandra
2) Skille PCen ad, se hvad der står på enheden og evt. sammenligne det med manualer/billederne af produktet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. september 2002 - 09:24 #4
normalt finder du et eller andet Produkt ID på  selv bundkortet (du åbner kabinettet, og kigger på bundkortet)

ellers kan Sissoft Sandra bruges
www.tweakup.dk => download => benchmark
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
02. september 2002 - 18:27 #5
Min Motherboard hedder VIA VT8363

Kan du/I finde manual ?

Ellers læg svar for point for tidligere svar
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
02. september 2002 - 18:29 #6
Kan jeg acceptere her eller skal jeg lave et spg. ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. september 2002 - 19:07 #7
stargate1000 => dit bundkort hedder K7S5A som du rigtigt har skrevet..

VIA VT8363 er dit Chipset, ikke dit bundkort ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
02. september 2002 - 19:10 #8
Du får 10 minutter til at forklarer dine 2 bruger inden jeg deactiver dem.

Resten\CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. september 2002 - 19:10 #9
stargate1000 => sorry.. forveksleder dig med nerverelse..

men VIA VT8363 er dit Chipset.. ikke dit bundkort!. så det kan ikke bruges..
normalt er der malet noget med K7S5A, eller ASUS A7V.. eller et nummer..

Det Product ID jeg snakker om, så IKKE på en Chip.. men malet på selve bundkortet!
Avatar billede neverelse Nybegynder
03. september 2002 - 15:37 #10
Takker prøver at kigge på det...

resten ??? Hvorfor skal jeg sables bare fordi der er en der spørger om noget inde i mit spg. Det var da mig der startede ???
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2002 - 16:04 #11
Hvorfor det er såmændt fordi at i tilhører den samme maskine/ip og hvor skulle startgate1000 vide hvad du haved af hardvare ?
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2002 - 21:02 #12
neverelse-> Kommer du med en forklaring?