Avatar billede connor Nybegynder
01. september 2002 - 15:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Samle mapper til billig hefter?

Findes der nogle samle mapper til billig hefter, til feks dem fra idg?
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:42 #1
Har aldrig set nogen, men kunne man ikke klipse hul i sidderne på billighefterne også sætte den ind i et ringbind ?
Avatar billede connor Nybegynder
01. september 2002 - 15:50 #2
Nogle af hefterne er ret tykke, så de ville nok ikke være så lette at lave hul i. Bort set fra det så tror jeg at noget af telsten ville gå tabt...

Endgang kunne mand fra anders and og co få nogle samle mapper. Der satte man bladene i ved at der gik en tynd metal-stang ind igennem midten af bladet (Alså uden at ødelægge noget) jeg har dog ikke set dem i meget lang tid...
Avatar billede eflow Nybegynder
01. september 2002 - 16:36 #3
connor, hvad med et ringbind med plast lommer i?
Avatar billede connor Nybegynder
01. september 2002 - 16:45 #4
Det har jeg også tænkt på, men så skal man jo have dem ud for at kunne læse i dem. De er også for tunge til plastlommer idet de kommer til at side skævt...
Avatar billede eflow Nybegynder
01. september 2002 - 16:50 #5
connor, nææ jeg har dem selv i plastlommer, så jeg ved hvad jeg taler om ;)
de kan side lidt skævt, men de er hos mig på en hylde anyway......men det er også smag og behag, jeg vil tage sådan noget ud lige meget hvor det er ... ;)
Avatar billede connor Nybegynder
01. september 2002 - 17:38 #6
Det er rigtigt nok at det er smag og behag, jeg håbede bare på at der var nogle som brugte en anden løsning...
Avatar billede connor Nybegynder
01. september 2002 - 18:29 #7
Nå men jeg tænker lidt over det...
Tak for samtalen, men jeg fandt desvære ikke den løsning som jeg ønskede.
Avatar billede eflow Nybegynder
01. september 2002 - 21:30 #8
connor, det var så lidt :-)