Avatar billede cutehobbes Nybegynder
01. september 2002 - 14:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Min PC vil ikke starte op

Når jeg tænder min PC kommer der strøm på harddisk, cd-rom og dvd, men intet billede på skærmen, ingen karakteristisk bip-lyd og ingen "lys-glimt" i tastaturets dioder. Hvad sker der??
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:01 #1
Har du tjekket at alle ledningerne i dit kabinet sidder rigtigt, og ikke løst i ?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
01. september 2002 - 15:02 #2
Hmm, ja som noget af det første.
Avatar billede zeus19 Nybegynder
01. september 2002 - 15:03 #3
har du prøvet at sætte et andet graffik kort i det kan være den der ikke virker, det kan oxo være hvis du i din bios har sat primær vga til pci , men bruger AGP kort eller omvendt
Avatar billede zeus19 Nybegynder
01. september 2002 - 15:03 #4
hmm så ikke prob med tastatur oxo
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
01. september 2002 - 15:05 #5
Har ikke lige et andet grafikkort ved hånden, men det var bare fra den ene dag til den anden