Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 14:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Password cracker

jeg har haft et program hvor man kunne hive et forestørlse glas over et sted hvor der ståd et pass som var beskydtet med ******** men hvor kan jeg finde det program
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:04 #1
Det du leder efter er ikke en password cracker, det er bare et program der laver skrift typen om, hvis man kan se det så firkantet.. Men du skal vide at du ikke kan bruge den slags programmer i nye versioner af de programmer man kunne gøre det i.. Producenterene lære jo af deres fejl ;-).. Desuden er det ulovligt at bruge hvis du ikke kan bevise at det er dit brugernavn og kodeord.
http://ntsecurity.nu/toolbox/snitch/
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
01. september 2002 - 15:06 #2
Kun programmer eller programmer og internet sider ?
Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 15:09 #3
et til et pass der står i et andet pogram
Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 15:11 #4
bruger win2000
Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 15:13 #5
programmet dur ikke i win2000
Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 18:13 #6
lukket
Avatar billede initializing Nybegynder
01. september 2002 - 18:17 #7
http://www.iopus.com/download.htm - Det er det program som hedder iOpus Password Recovery XP V4.02.

-Martin
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 19:19 #8
Hvorfor er det her liiiige i audio?