Avatar billede deram Nybegynder
10. september 2000 - 17:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

filer i skraldespand er usynlige

Hvis jeg sletter en fil saaledes at den havner i skraldespanden i Win2000, saa er der intet naar jeg gaar ind i Skraldespanden.

Hvis jeg saa gaar i filer og vaelger \"empty skraldespand\" svarer Win2000 om jeg vil slette disse 64 filer.

Det passer at naar jeg sletter en ny fil og senden den til skraldespanden, stiger dette nummer til 65, 66 etc.

Men hvorfor kan jeg ikke se filerne?
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. september 2000 - 00:43 #1
Gå ud og slet alle skralde spandene fra alle drev (ligger i drev:\\recycled). Slet hele mappen og prøv så at smide noget ud igen ...
Avatar billede deram Nybegynder
11. september 2000 - 15:38 #2
I mit C-drev ligger der ikke nogen mappe der hedder \"recycled\"!

Jeg koerer Win2000 og win98, men benytter 98% af tiden win2000.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. september 2000 - 15:47 #3
Jeg ved ikke lige hvad de mapper hedder eller om de findes i W2k ... well, bare et forslag fra win95-tiderne...
Avatar billede milo Nybegynder
12. september 2000 - 10:05 #4
jeg ved ikke om det også ændrer på filerne i papirkurven, men i win2000 så åbn en mappe>>>vælg funktioner>>>mappeindstillinger

vælg her at du vil kunne se alle typer filer, skjulte osv...

Avatar billede deram Nybegynder
12. september 2000 - 15:53 #5
Naeh, Milo, det hjalp desvaerre heller ikke. Det proevede jeg ioevrigt ogsaa igaar da jeg saa at filerne i skraldespanden ikke var der.

mystisk!?
Avatar billede milo Nybegynder
14. september 2000 - 11:34 #6
tjaaa....så er det nok en fejl i windows installeringen...fx da min bror installerede win2000 sidst forsvandt \"ny mappe\" kommandoen...mindre heldigt *GG* - så geninstaller windows...virker det ik så formater og installer igen....... men vent med dette til du har fået fleree mulige svar...ingen grund  til formatering uden grund.
Avatar billede deram Nybegynder
18. september 2000 - 16:17 #7
Nu virker det, det var maerkeligt nok PhotoShop, der gik ind og forstyrrede. Det er ioevrigt godt at vide at Photoshop IKKE koerer godt i Win2000.
D.v.s. at det koerer godt, men andere programmer koerer ikke godt hvis photoshop er aabent samtidigt.