Avatar billede anoukim Nybegynder
31. august 2002 - 23:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i word makro

Jeg fik for et par måneder siden, hjælp til at lave en tidberegning i word. (rvm).

Den gang virkede det fint, og manglede kun et par fin justeringer.

Jeg har nu endeligt fået tid til at arbejde lidt mere med det, og nu virker det ikke? Det laver en runtime error 5981 (makroen kan ikke åbnes), når jeg starter makroen via knappen "opdater".

Med venlig hilsen,
Stig

Dokumentet ligger online her:
http://www.brand-vojens.dk/word/
Avatar billede rvm Nybegynder
01. september 2002 - 21:52 #1
Hej Stig

Jeg her lige downloaded og testet brandrapport.dot. Der er en indbygget fejl i filen, så den fejler, hver gangen koden forsøges kørt.

Jeg prøvede følgende. Først gemte jeg den under et nyt navn for at tvinge Word til at kompilere koden og dokumentet - det virker nogle gange, hvis der er gået noget galt i kernen af dokumentet. Det virkede ikke!

Så prøvede jeg at oprette et nyt dokument - Markerede hele indholdet i brandrapport.dot og satte det ind i det nye dokument. Derefter kopiere jeg koden fra brandrapport.dot til et nyt modul i det nye dokument. Dette virkede og fejlen var væk :-)

Sender det nye dokument/skabelon til dig - har din adresse fra tidligere *S*
Avatar billede anoukim Nybegynder
02. september 2002 - 18:20 #2
rvm: Tak skal have. Jeg har skiftet mailadresse, den er nu:
stigterp@tdcadsl.dk indtil jeg finder på noget smartere.