Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 17:14 Der er 11 kommentarer

Jeg kan ikke downloade!

Hej!

Jeg kører med Internet Explorer og Windows XP, alt virker helt fint undtagen én ting: Jeg kan ikke downloade! Når jeg prøver at gøre dette, kommer der et popup vindue op Explorer søger efter fil oplysninger. Sådan står den så i et par sekunder hvor ingenting sker, før den skriver:

"Internet Explorer kan ikke indlæse xxx.xx fra xxx.com
Internet Explorer kunne ikke åbne dette Internetsted. Det anmodede sted er enten ikke tilgængeligt eller kan ikke findes. Prøv igen senere."

Dette sker lige meget hvorfra jeg prøver at downloade en fil. Nogen der ved hvordan jeg kan få dette problem løst?

- Danielle
www.mizzd.dk
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
31. august 2002 - 17:23 #1
xxx betyder det porno
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2002 - 17:26 #2
Prøv at at gendanne standart indstilleringer for IE eller en update
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2002 - 17:27 #3
standart = standard
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
31. august 2002 - 17:35 #4
Narjs billede :o) (jvf. din hjemmeside)

Som sagt kan det være en idé at gendanne standardindstillingerne. Af en eller anden årsag er XP og IE ikke helt glade for ret meget andet end standardindstillinger!
Jeg har tit og ofte hørt om boot-problemer og har tidligere selv haft IE-problemer, og som regel har løsningen været at gå tilbage til standard!

Vedr. mine egne problemer: Explorer frøs ca. 5min ad gangen, især når jeg lukkede en f*ck*ng pop-up ned! På daværende tidspunkt var det ekstra kedeligt, da jeg stadig fumlede med et 33.6-modem :oP

Jeg har dog ikke oplevet noget, der tilnærmelsesvis kunne minde om problemer med IE, efter jeg har installeret alle opdateringer *weeeeeeeee*
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
31. august 2002 - 17:39 #5
Prøv forresten lige at tjekke "funktoiner => internetindstillinger => sikkerhed" og tryk evt. på "standardniveau"...

IE's indbyggede sikkerhed kan volde en del problemer...

*Did you ever consider Windows a virus?
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 19:03 #6
Jeg kører allerede med Standard niveau, så det kan ikke være det. Desuden er det lidt svært for mig at opdatere Explorer når jeg ikke kan downloade opdateringen!

Nogen der kan hjælpe?? :(

- Danielle
Avatar billede mizzd Nybegynder
01. september 2002 - 13:17 #7
Nu har jeg prøvet at opdatere Explorer, men det virker stadig ikke. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig?

- Danielle
Avatar billede mizzd Nybegynder
01. september 2002 - 13:23 #8
Nu er der endnu et problem. Hvis jeg klikker på et link der åbner i et nyt vindue, sker der ingenting. Jo, der popper et vindue op men der står ikke noget som helst i statusbaren og der kommer heller ingen titel eller noget som helst frem. Heller ikke den side der burde blive åbnet.

Arg, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 14:16 #9
Slet IE og installer det igen fra din windows cd
Avatar billede onki Nybegynder
07. september 2002 - 11:34 #10
Kontrolpanel>>mappeindstillniger>>fanebladet vis>>
Vis skjulte filer og mapper
Vis system filer og mapper

Find den skjulte fil:
D:\windows\inf\ie.inf
Højreklik på den og vælg installer (winxp-cden skal bruges)

Du har nu geninstalleret IE6
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
07. september 2002 - 16:01 #11
Kan du komme i kontakt med Windows Update? Måske kunne din Explorer bruge en omgang med nye patches o.l.?