Avatar billede darkage Nybegynder
31. august 2002 - 16:50 Der er 32 kommentarer

CD Medier til salg, 500 stk, Unbranded, 48X, 80min, 2000 kr

som titlen siger ...
Avatar billede peet-49 Novice
31. august 2002 - 16:52 #1
Er det med nota?
Avatar billede slinky Nybegynder
31. august 2002 - 16:54 #2
vil du sælge 100stk af gangen? hvad er det for et mærke)) Med cover, eller i cakebox (osteklokke;) ??
Avatar billede rs2000 Nybegynder
31. august 2002 - 16:54 #3
Er de "boxed"?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
31. august 2002 - 17:04 #4
er meget interesseret hvor kommer du fra
Avatar billede morpheus Nybegynder
31. august 2002 - 17:13 #5
Unbranded ~ Intet mærke
Avatar billede peet-49 Novice
31. august 2002 - 17:20 #6
Er også interesseret.
Avatar billede darkage Nybegynder
31. august 2002 - 19:55 #7
nota ? mener du kvittering ? så er svaret nej.

1000 stk kan også klares. De kommer pakket i plastic folie (100 stk), med en beskyttelses-cd i top og bund. Så de er hverken i case eller spindel (osteklokke)

hvor jeg kommer fra ? jeg forstår ikke spørgsmålet ...
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
31. august 2002 - 20:01 #8
kommer der også porto til eller bor du på grønland hvor jeg kan svømme for at få skiver
Avatar billede darkage Nybegynder
31. august 2002 - 20:42 #9
Nåårh det var det du mente, jeg bor i københavn, så kan vi mødes, fint ellers er der porto på (hvis det er under 50 kr skal jeg nok betale)
Avatar billede slinky Nybegynder
31. august 2002 - 21:30 #10
jeg er med på 100 stk, hvis di vil sende.. for 400kr, eller hvad?
Avatar billede darkage Nybegynder
31. august 2002 - 21:47 #11
jeg vil gerne undgå at sælge små mængder, men 100 stk er 500 kr og 550 for branded. Og jeg vil ikke betale porto for 100 stk
Avatar billede slinky Nybegynder
01. september 2002 - 10:09 #12
så er et ligeså nemt at tage til tyskland selv.. ellers tak.
Avatar billede darkage Nybegynder
01. september 2002 - 14:52 #13
skriv til mig på :
spamjamog_darkage@hotmail.com

(fjern spamjam fra email)

Skriv navn/tlfnr/lokation og hvor mange cd'er du er interesseret i.

Jeg kontakter dem, som bor tættest på mig og som køber de største mængder først.

Jeg er mest interesseret i at lave personlig handel (hvor vi kan mødes) istedet for at gøre det via posten
Avatar billede gsimo Nybegynder
02. september 2002 - 21:58 #14
De cd'r STINKER .. har købt nogle af dem engang ... bare man kigger på dem kommer der risser i dem og belægningen falder af. lige før jeg skal ha penge for at tage imod den slags igen
Avatar billede morpheus Nybegynder
02. september 2002 - 22:05 #15
Synes du ikke selv det er dyrt?
Jeg har lige fået 600 skiver ind af døren idag for 1900,- incl. moms og levering
Avatar billede gsimo Nybegynder
03. september 2002 - 00:29 #16
jeg har fået 125 stk silver cicle til 4 kr/stk, og så er kvaliteren noget bedre en de noname der
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. september 2002 - 00:37 #17
Jeg finder det mere skummelt at nogle ligepludseligt midt om natten tilbyder at sælge først 500 og siden 1000 cd´er uden at ville kvittere for dem....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. september 2002 - 00:38 #18
Hehe :)
Avatar billede morpheus Nybegynder
03. september 2002 - 00:45 #19
Jeg kan da godt stå inde for mine.
Avatar billede darkage Nybegynder
03. september 2002 - 08:58 #20
gsimo : Jeg har brugt disse cd de sidste 3 mdr, jeg har ingen problemer med dem. Hvis i hellere vil have branded kan jeg også skaffe dem.

morpheus : Det koster mig 600 kr (fragt fra england) for hver 1000 cd jeg får hjem, som jeg skal have dækket ind. Det jeg kan gøre er : 1000 stk for 3500 kr. Skal du købe flere (hvis nogle af jer slår jer sammen) så kan vi snakke mængde rabat. Og jeg vil gerne høre jeres ide på hvad det burde koste.

nikolajdu : Jeg får dem fra min onkel, som er en meget stor IT-distributør (hvilket også betyder at jeg kan skaffe andet). Jeg kan ikke helt se hvorfor du syntes at det er skummelt. Jeg kører til din dør og du ser på varen før du køber den, hvad er der skummelt ved det ? Men det er op til dig, jeg tvinger dig jo ikke til at købe fra mig.
Avatar billede darkage Nybegynder
03. september 2002 - 09:01 #21
nikolaj : en slut kommentar. jeg lever ikke af det her, jeg sælger it udstyr ved siden af mit fuldtids arbejde for at tjene ekstra lommepenge som 99% af resten unge gør (ekstra arbejde)
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2002 - 09:01 #22
Man skal lige huske afgiften til CopyDan.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. september 2002 - 09:08 #23
Så forstår jeg ikke hvad der er i vejen med at udlevere en kvittering, men skidt nu med det :)
Avatar billede darkage Nybegynder
03. september 2002 - 09:23 #24
peet49 : Det er kun hvis jeg køber CD'erne i Danmark, som jeg ikke gør, eller hvad ?

nikolajdu : Jeg forstår ikke ? Hvilken slags kvittering ?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. september 2002 - 09:37 #25
dargage>>En ganske alm. moms kvittering så skiverne kan trækkes fra i ens regnskaber. Hvis ikke du tilbyder det, må man gå ud fra at der er noget rivende galt.
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2002 - 09:44 #26
Der skal betales for medie brugt i danmark. Man skal have en omsætning på 20000kr inden man behøver, at blive momsregistreret.
Avatar billede darkage Nybegynder
03. september 2002 - 09:45 #27
Jeg kan ikke give nogen kvittering, fordi jeg ikke er moms registreret. Denne salg skal opfattes som en helt almindelig salg, lige som når folk sælger ting i den blå avis. Der bliver der heller ikke udleveret nogen kvittering.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. september 2002 - 09:47 #28
What? Jeg køber aldrig noget i den blå uden af få kvittering. Det er sin sikkerhed for at hvis det er stjålne varer har du dit på det rene.

Selvom du ikke er moms registreret kan du da godt udskrive en kvittering.
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2002 - 09:48 #29
Man kan godt udstede en kvittering selv om man ikke er momsregistreret. Det gør man normalt, for at man ikke blever fanget med varme varer, er selvfølgelig ingen garanti; men lidt beroligende.
Avatar billede darkage Nybegynder
03. september 2002 - 09:51 #30
du tænker på en helt amindelig håndskrevet kvittering på at jeg har solgt vedkommende følgende varer for <en-eller-anden> pris ?

Det kan jeg sagtens give
Avatar billede darkage Nybegynder
04. september 2002 - 08:37 #31
morpheus : Jeg vil stadigvæk gerne høre hvad du syntes er en rimelig pris.
Avatar billede futte789 Nybegynder
13. maj 2003 - 16:29 #32
tja alt er jo relativt henter den selv syd for grænsen der koster 100 stk 56x 219.-