Avatar billede blight Nybegynder
31. august 2002 - 16:29 Der er 13 kommentarer

Flash intro

Hey eksperter... er der en der vil lave en flash intro til: www.clan-tds.dk - Hvordan den skal se ud bestemmer i selv, men der skal hverfald stå: The Danish Shadows. På forhånd tak..
Avatar billede craz15 Nybegynder
01. september 2002 - 16:06 #1
NB: Den må gerne minde om den på: http://www.thenightwalkers.dk/
Avatar billede sohl Nybegynder
02. september 2002 - 23:38 #2
det kan jeg da godt lave. men hvor lang skal det være...
Avatar billede blight Nybegynder
03. september 2002 - 11:48 #3
ca. ligesom The night walkers
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2002 - 13:17 #4
craz15-> Hvorfor kommenter du hvordan det skal være når det ikke er dig som har oprettet spørgsmålet ?

Resten\CoAdmin
Avatar billede blight Nybegynder
03. september 2002 - 14:10 #5
Det er ham der skal have introen han har bare ikke nok point
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2002 - 14:12 #6
Nææ han har ikke nok point... Han har ligesom også 280 af dem stående ude!
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2002 - 16:12 #7
Det er et typisk eksembel på en bruger der ikke forstår meningen med eksperten!!
meningen er man skal hjælpe andre for at tjene point så man kan oprette spørgsmål og derved udlove point.
Meningen er ikke man ba¨re skal fyre point af i en masse spørgsmål for derefter bare lade dem stå uden at lukke dem.

Resten\
Avatar billede craz15 Nybegynder
04. september 2002 - 10:26 #8
jaja sorry men jeg kan sq ikke finde ud af og lukke et spørgsmål! bare kald mig dum! :)
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2002 - 11:32 #9
Du skal accebter det svar du kan bruge.
Avatar billede craz15 Nybegynder
04. september 2002 - 13:30 #10
jaja men hvis jeg nu ikke kan bruge nogle
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2002 - 13:52 #11
Så laver du et svar selv men husk man giver altid lidt for hjælpen og en forklaring inden man lukker :)
Avatar billede kolzie Nybegynder
06. september 2002 - 14:39 #12
Jeg forstår ikke.. Vil du stadig have lavet en intro?
Avatar billede blight Nybegynder
07. september 2002 - 08:56 #13
ja