Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
31. august 2002 - 16:17 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

skærm-kort

Hej Alle!!
Jeg har lige fået ny skærm, men min gamle vil jeg ikke af med... Så jeg søger et skærmkort med 2 udgange...
Mit nuværende er onboard, så kan jeg nøjes med at købe et normalt med éen udgang??
Hvis ikke, så kan jeg oplyse at mit bundkort ikke understøtter AGP-kort men kun PCI... Så hvsi man kan få 2 udgange på 1 kort vil jeg gerne vide hvad dt koster...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
31. august 2002 - 17:57 #1
Er der slet ingen som har et godt bud??
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
31. august 2002 - 21:05 #2
Ej, det er da første gang at jeg har stillet et spørgsmål på eksperten, uden at have fået svar i mere end 4 timer!!
Avatar billede boz Nybegynder
31. august 2002 - 22:59 #3
winme kan styre 2 skærmkort-
det gælder i hvert fald når det ene er agp og det andet er pci.
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 00:00 #4
matrox G450 pci  http://www.matrox.com  hvad det koster ..ikke ret meget..under 1000 kr
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 00:08 #5
..jeg ELSKER mit G450 (det skulle dog efter sigende ikke være super til spil..men til 2D fås ikke bedre)
http://www.edbpriser.dk  ..søg efter G450
Millennium G450 PCI Dualhead Bulk    PCI / 32MB / 2048x1536 / G450 980 kr.
ellers:
du kan vist..hvis du har Win2000 godt nøjes med et skærmkort med 1 udgang..og så også bruge dit onboard  (99 % sikker)
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 14:37 #6
Hvis du er klar til at invisterer lidt så kunne du jo købe et, måske brugt Geforce 2 kort, eller nyere, de fleste nye Geforce kort understøtter at man bruger flere skærme..
www.nvidia.com
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
01. september 2002 - 17:06 #7
tumben => Jeg har WinXP Proff. Så det er vel muligt at køre med 2??

Jeg skal ikke investere ret meget I det, men tanken slog mig, da jeg ikke vil skille mig af med min gamle skærm...

Men tak for svar!!
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 17:29 #8
ja, jeg ville mene at du kan køre med 2 skærmkort på det OS
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
01. september 2002 - 17:42 #9
OK!! Tak for hjælpen!! En anden ting!! Kan man få TV-support til PCI-kort??
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 17:54 #10
hhmm du mener om man kan få et kombineret skærmkort og tvkort eller hva ????
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 17:56 #11
..eller er det bare TV support..dvs at du kan sætte et TV til dit pciskærmkort ??...det kan man vist med de fleste skærmkort...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
01. september 2002 - 20:11 #12
Tumben => Jeg har nemlig indtil videre ikke set nogle PCI-kort som har TV-Out, eller In...
Avatar billede tumben Novice
01. september 2002 - 20:19 #13