Avatar billede emil_emil Nybegynder
31. august 2002 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside med pristjek i EU Hvad hedder den NU :- /

Jeg sidder i Frankrig Og Har IKKE min egen Computer og pr0ver at tjekke prisen paa et flash memory kort.....
JEG VED at der er en Hjemmeside der har Pristjek i Eropa MEN HVAD DEDDER DEN NU??????
ET nemt hurtigt sp0rgsmaal til den der kender hjemmesiden :-)
Avatar billede emil_emil Nybegynder
01. september 2002 - 21:24 #1
ok saa haever jeg lidt vaerdien paa sp0rgsmaalet, Men jeg syntes IKKE det er saa svaert (Jeg er bare IKKE hjemme ved min egen computer)
Vaer s0d og hjaelpe mig........
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. september 2002 - 21:25 #2
Ok jeg hved ikke hvad den side heder men hvis det er vigtigt kan jeg nævne 2 sidder

www.thansen.dk Sølger uoriginale kort billigt
www.edbpriser.dk het kan du søge på de billigste i DK

Thansen sender også i hele verden

MC - Håber det kan bruges
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. september 2002 - 21:26 #3
pricerunner.com ?
Avatar billede emil_emil Nybegynder
06. september 2002 - 00:15 #4
Naa det var IKKE til meget hjaelp.......
www.thansen.dk ER en INTERNET BUTIK IKKE en prischek....hmmmm
www.edbpriser.dk  er MEGET SEJ MEN den kender jeg + Det er KUN for Danmark IKKE for Frankrig hvor jeg er lige NU .... hmmmmmmmm
Men Tak aligevel det var da et fors0g ;-)

www.pricerunner.com  Er OK MEN flash memory findes IKKE paa den side + Det er STADIGVAEK KUN DANMARK IKKE Frankrig......Men stadigvaek Tak for fors0get ;-)

Til Andre fandt jeg selv siden under andre Sp0rgsmaal TAK eksperten Det er en RIGTIG god side.....

http://www.bestpriceeu.com/dk
eller http://www.bestpriceeu.com

Og Forstaa mig ret TAK for fors0gene mc.lucifer & pelkjaer.....