Avatar billede iiid Nybegynder
10. september 2000 - 10:57 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Opgaver & Øvelser til Photoshop 5.5

Hej!

Hvor er det muligt at finde øvelser til Photoshop 5.x online, evt. som pdf-filer som man kan downloade

Mvh Simon
Avatar billede php Nybegynder
10. september 2000 - 11:42 #1
Det tror jeg ikke du kan, men du kan altid spørge mig.. hæhæ.. jeg har

icq 73738001

så skal jeg nok finde nogle opgaver til dig
Avatar billede iiid Nybegynder
10. september 2000 - 11:57 #2
Jeg ved det er muligt at finde opgaver online, også i PDF-format!
Avatar billede jefa Nybegynder
10. september 2000 - 12:21 #3
Avatar billede jefa Nybegynder
10. september 2000 - 13:15 #4
Avatar billede roslev Nybegynder
10. september 2000 - 13:50 #5
http://designsbymark.com/pstips/index.shtml - alle kan downloades som .pdf!
Avatar billede prodic Mester
10. september 2000 - 17:36 #6
det kommer lidt an på hvad du mener med øvelser.

men prøv www.prodic.dk - der er nogle tutorials på dansk, de åbner i et nyt vindue så der skal jo ikke meget snilde til at udskrive netop det vindue.

men designsbymark.com er lidt pt det eneste sted jeg kender der har nogle \"øvelser\" som kan hentes som PDF.
Avatar billede prodic Mester
10. september 2000 - 17:48 #7
sørme om gode gamle screamdesign ikke også er hoppet på pdf-vognen - de har desuden også animeret nogle af deres tutorials

http://www.screamdesign.com/graphics/photoshop/tips/index.html