Avatar billede brs Nybegynder
10. september 2000 - 09:22 Der er 7 kommentarer

CGI script

Ønsker et CGI-script, hvor man skal kunne vedhæfte en fil.Først skal der være felter til: Navn, Adresse, postnr/By, tlf, e-mail og
så tilsidst skal man kunne vedhæfte en fil/billede. Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede brs Nybegynder
10. september 2000 - 09:24 #1
Hvis det er muligt, ville et komplet CGI-script, med det som jeg har beskrevet, være at foretrække.
Avatar billede php Nybegynder
10. september 2000 - 11:46 #2
Ja der findes tons af scripts der passer det du leder efter :)

Kig på denne adresse, der finder du en liste samt beskrivelse over en masse gratis scripts der kan hvad du vil

http://www.hotscripts.com/Perl/Scripts_and_Programs/Form_Processors/

Der er 136 forskellige at vælge imellem så der er nok en der helt præsist opfylder dine ønsker :)

// php
Avatar billede brs Nybegynder
10. september 2000 - 18:26 #3
Hvis det er muligt, ville et komplet CGI-script, med det som jeg har beskrevet, være at foretrække.
Avatar billede brs Nybegynder
14. september 2000 - 17:31 #4
ER DER INGEN EKSPERTER??????  :(
Avatar billede 8800 Nybegynder
14. september 2000 - 17:34 #5
vil kigge lidt på det, men er ikke sikker på at jeg kan!!
Avatar billede brs Nybegynder
14. september 2000 - 17:36 #6
Husk det skal være en mailform som sender navn Adresse tlf osv. sammen med filen, til en given e-mailadresse....
Avatar billede 8800 Nybegynder
14. september 2000 - 17:38 #7
skal jeg nok :-)