Avatar billede foo_baa Nybegynder
31. august 2002 - 00:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cisco 677 +mrtg

ok jeg har nu fået sat mrtg op, og sat min router op som der står her
http://www.napoleon.dk/snmp/
meeeeen det virker ikke, skal jeg ikke på en eller anden måde åbne for den port der skal bruges hertil ?? eller lave noget andet sjov, fooor jeg som sagt virker det ikke
Avatar billede oz2kas Nybegynder
31. august 2002 - 19:29 #1
hvad baserer du det på når du siger at det ikke virker?
hvad siger den?
kommer den med nogen fejl?
Avatar billede foo_baa Nybegynder
07. september 2002 - 11:25 #2
har fundet fejlen, det var routeren det var galt med, det tutorial der er på siden givet ovenfor virker fint
Avatar billede foo_baa Nybegynder
07. september 2002 - 11:25 #3
lukker
Avatar billede oz2kas Nybegynder
07. september 2002 - 21:08 #4
:)