Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
30. august 2002 - 23:26 Der er 12 kommentarer

HP designjet 600 installation??

Jeg skal til at installere en HP designjet 600 på en maskine med win XP.
Jeg har dundet en driver der skulle kunne køre den med XP... den brokker sig heller ikke yderligere sender fint plotning af sted, men der kommer aldrig svar fra printeren...?
Den begynder ikke engang at modtage.
Er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede random_act Nybegynder
30. august 2002 - 23:32 #1
Har du tjeket kablerne til printeren om de sidder i?
Avatar billede anoukim Nybegynder
30. august 2002 - 23:38 #2
Muligvis fejl i handshake opsætning på plotter. Kører du parallel? Hvilket program udskriver du fra?
Avatar billede anoukim Nybegynder
30. august 2002 - 23:44 #3
Hvis det ikke er det skal du muligvis fravælge Bidirectional Support inde under printer egenskaber.
Avatar billede anoukim Nybegynder
30. august 2002 - 23:44 #4
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 08:48 #5
Jeg kører parralel, og udskriver fra autocad 2002.
Det er ikke min der er faktisk til et arkitekt firma jeg skal gøre det...
Hvordan fravælger man det der?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 08:52 #6
Det link til den guide der... betyder det aktiver printer gruppering??
Avatar billede anoukim Nybegynder
31. august 2002 - 11:34 #7
Nej den nævner intet om printer gruppering, men blot det at man skal huske at slå Bidirektional support fra.

En god test er og starte en commandpromt og så indtaste følgende:
MODE LPT1:,,P [Enter]
ECHO IN;SP1;PA0,0;PD1000,1000;SP0;PG;>LPT1 [Enter]

Så skulle plotteren gerne tegne en linie på papiret, hvis den gør det er forbindelsen til plotteren fin, og fejlen skal findes i softwaren.
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 13:12 #8
Øhh den siger det der ltp1:,,p er et ugylædigt parameter:!?
Avatar billede anoukim Nybegynder
31. august 2002 - 14:01 #9
Er du sikker på at din parallel port eller kabel ikke er i stykker.

Her kan du læse om de dos-tests:
http://www.hp.com/cposupport/plotters/support_doc/bpp01244.html#P4_234
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 16:33 #10
Har fået det til at virke... fik en anden til det..:o)
Hvo'n fordeler man points i denne situration?
Avatar billede anoukim Nybegynder
31. august 2002 - 17:04 #11
hvad var der galt?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 17:53 #12
Aner det ik, var ikke tilstede da han var der...