Avatar billede agenten Nybegynder
30. august 2002 - 20:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kazaa

Hvis jeg installerer Ad Aware og lader den rydde op på min computer, så fjerner den en komponent, der gør at Kazaa ikke kan køre. Hvem kan hjælpe mig??
Avatar billede bongobride Nybegynder
30. august 2002 - 20:25 #1
Installer kazaa igen - Det er det eneste du kan gøre.

Du kan (( måske )) lave en backup INDEN ad-aware scanner det hele
Avatar billede bongobride Nybegynder
30. august 2002 - 20:25 #2
- jeg mener, inden du fjerner komponenterne selvfølgelig :)
Avatar billede sune.jakobsen Nybegynder
30. august 2002 - 20:26 #3
Du er nødt til at geninstallere... Brug evt. kazaalite der er renset for alt spyware.
www.kazaalite.com
Avatar billede sune.jakobsen Nybegynder
30. august 2002 - 20:26 #4
Og iøvrigt kan nøjagtig det samme!!!!
Avatar billede agenten Nybegynder
30. august 2002 - 20:49 #5
Problemet med at tage en backup er at, så får jeg også alt spyware med tilbage. Tror jeg vil prøve kasaalite.com
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
30. august 2002 - 21:02 #6
Hmm... bare for at kommentere...

Kazaalite og alm. Kazaa indeholder begge Spy Ware... Der er blot meget mere i den alm. Kazaa, som i øvrigt er det værste L**T der finde, foruder eDonkey og Overnet.

Ok?

Godt HEJ

Mvh.

DJM Secret
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
30. august 2002 - 23:25 #7
Du skal prøve noget helt andet!!!

http://www.geocities.com/Pentagon/Quarters/5077/new/cleankazaa.html

Fjern KaZaA fra din maskine via "tilføj/fjern programmer".
Kør AdAware og slet alt
Installér KaZaA
Når du kommer til det punkt, hvor der er en masse afkrydsningsmuligheder, skal du sørge for at vælge dem alle fra!
Når du endelig afslutter installationen, skal du IKKE bede den starte KaZaA (fjern fluebenet).
Kør AdAware igen og slet alt
Læg derefter dummy-filen (CD_clint.dll i KaZaA's hovedmappe eller i x:\windows\system32 og du er nu 100% reklamefri - i hvert fald for reklamerne, der er en del af KaZaA!

Dummy: cd_clint.dll er her:
http://www.geocities.com/Pentagon/Quarters/5077/files/cd_clint1000.zip

Husk, du skal gentage denne proces, når du installerer næste version af KaZaA!!!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
30. august 2002 - 23:30 #8
Det virker for mig og jeg har nix reklame-gøjl... Hvis du ellers vil blokere for reklamer generelt, vil jeg anbefale at kombinere brugen af PopupKiller og DieT KaZaA :o)