Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Debitel sim-lock

Er der nogen der har fået åbnet deres sim-kort fra debitel?? for så vil jeg gerne gi 200 points for at låne vedkommenes åbne kode... husk på at det er fuldt lovligt..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. august 2002 - 19:52 #1
:) jeg håber du får det - og gir mig det :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2002 - 19:56 #2
http://www.eksperten.dk/spm/252268

husk nu - kun et spørgsmål om samme emne af gangen ;)
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:57 #3
john: det er et helt andet spørgsmål..
Avatar billede zerex Nybegynder
30. august 2002 - 19:57 #4
det er det der er skod ved dibitel, du skal sende din tlf ind for at få ophævet simlock! og alle mobiltelefoner har et uni nummer (ved ikke helt hvad det hedder men) men der finde kun en kode til hver tlf og når den er brugt engang er den ubruglig! når man ringer ind så skal man også oplyse hvilken tlf du har!!!....
r
Avatar billede initializing Nybegynder
30. august 2002 - 19:58 #5
Kingofthenight: Det er jo det samme du vil. Du vil låse telefonen op så luk venlight det ene af dine spm. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. august 2002 - 19:58 #6
Og hvorfor ringer du ikke bare til dem når det er fuldt lovligt som du siger?

De vil sikkert gerne hjælpe :)
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:59 #7
har ringet men det tager en krig..
Avatar billede zerex Nybegynder
30. august 2002 - 19:59 #8
det kan man ikke med debitel, men skal sende telefonen ind:(
Avatar billede nuki Nybegynder
30. august 2002 - 20:12 #9
kingofthenight du kan sagtens få dem til at låse den op bare du siger dit navn og siger du har haft mobilen i 6mdr så siger de 2 sec og så finder de en kode.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. august 2002 - 20:15 #10
der er vist noget med at Debitel har brugt samme kode til at SIM-låse alle deres telefoner - det er derfor man skal sende den ind til dem...
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
20. september 2002 - 18:50 #11
sorry kunne ikke bruge det til noget
Avatar billede afb Nybegynder
04. december 2003 - 10:32 #12
Sim lock koden er afhængig af IMEI nummeret så de har ikke brugt samme kode som andre debitelkunder nej. Prøv først at sætte et andet sim kort i for at se om den ER låst, hvis den er og telefonen er under 6 mdr. findes der forhandlere der gør dette for 50-100 kr. Hvis den er over 6 mdr skal jeg da med glæde skaffe den gratis.