Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 18:48 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

200 point! Motorola V50

nu har jeg skiftet abonnoment men jeg kan ikke få den skide sim-lås af.. hvad gør jeg??? kan i hjælpe mig med en løsning hvor jeg ikke skal betale 500 kr. for et datakabel eller for at sende den ned til en gut på hjørnet der gør det for 400 kr.??
telefonen er en motorola v50 med debitel sim-lock og jeg har skiftet til telmore..
Avatar billede initializing Nybegynder
30. august 2002 - 18:50 #1
Du kan kun fåd et gjort gratis hvis du kender en god ven som har et kabel.

Det koster normalt penge.

-Martin
Avatar billede xrenegade Nybegynder
30. august 2002 - 18:51 #2
Her er en side: http://www.handycheats.de/seiten/handycheats/Motorola_V50.html
Den er nu bare på tysk.
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 18:55 #3
Xrenegande: har du selv brugt den side?? for jeg kan ikke se nogle steder hvor man kan upnlocke en sim-lås-..
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
30. august 2002 - 18:56 #4
Hvis du har haft dit Debitel abonnement i den tid de kræver (normalt 6 måneder) så skal Debitel fjerne den simlock for dig (gratis)!
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 18:59 #5
viperfx102: ja men jeg har kun haft det i 4 måneder.. kan man ikke gøre noget ellers??
Avatar billede nuki Nybegynder
30. august 2002 - 19:00 #6
kingofthenight hvor bor du så finder vi da lige en gut da gør det for 100.
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
30. august 2002 - 19:01 #7
Så skal du til at betale for det, f.eks. http://www.simlock.dk/
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:01 #8
nuki: jeg l ikke gi en hund.. jeg har hørt man kan gøre det i hånden.. og det er hvordan man gør det jeg leder efter.
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. august 2002 - 19:12 #9
hvad med at spørge det teleselskab du skifter over til. De må vel være ivrige efter at vise hvor hjælpsomme de er.

Men er det egentlig din telefon? Du har jo brudt den kontrakt du skrev med de forrige.

mvh JakobA
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:13 #10
jakoba: ja jeg er jo nød til at betale for abn. de næste 2 måneder.. men fuck det...
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. august 2002 - 19:18 #11
Så prøv at spørge hos debiltel. Om ikke de vil låse op imod at du betaler for de sidste 2 måneder med det samme. ( du kan evt fortælle dem at op til 40.000 interreserede potentille kunder gælder sig til at høre hvad de svarer :-)

mvh JakobA
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. august 2002 - 19:20 #12
der er vist noget med at Debitel har brugt samme kode til at SIM-låse alle deres telefoner - det er derfor man skal sende den ind til dem...
- men får du fat i koden til at låse den op, så gi mig den lige ;)
sidder nemlig med en 3210 jeg skal ha låst op...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2002 - 19:33 #13
Til Motorola telefoner skal bruges en imei-kode. For at få denne vist skal man trykke * # 06 # - (det kan være der ikke er mellemrum mellem tegnene) så skulle du se din kode på displayet med det samme...
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
30. august 2002 - 19:38 #14
john_stigers: ok hvis du lige guider mig lidt mere skal jeg nok gi dig de 200 hundrede points (hvis der altså ikke kommer en senere der kan hjælpe..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2002 - 19:44 #15
kingofthenight> ham jeg fik det at vide af er smuttet oh jeg kan ikke få fat i ham - men han sagde at du bare skulle trykke det ind så kom det frem på displayet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2002 - 19:45 #16
Avatar billede initializing Nybegynder
30. august 2002 - 19:56 #17
Log få nu den tunge ende ind på ICQ :)
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
20. september 2002 - 18:51 #18
sorry kunne ikke bruge det til noget..
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
20. september 2002 - 18:51 #19
sorry kunne ikke bruge det til noget