Avatar billede edderper Nybegynder
30. august 2002 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fildatoer

Hej

Jeg vil lave noget med fildatoer, men document.fileCreatedDate og document.fileModified er proprietær MS kode (virker ikke i NS6+, Mozilla).

Har nogen et forslag til at hente filinformationer vha. standard kode
Avatar billede edderper Nybegynder
30. august 2002 - 12:53 #1
OK, der mangler et '?'
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. august 2002 - 13:21 #2
det korrekte navn for fileModified er
    document.lastModified

den anden fileCreatedDate findes der vist ikke nogen officiel javascript variabel til, så den kan du nok ikke få andre steder end i IE (findes createdDate overhovedet i Unix filsystemet?)

mvh JakobA
Avatar billede edderper Nybegynder
30. august 2002 - 13:26 #3
Tusind tak, det var faktisk alt jeg behøvede at vide.
/per