Avatar billede dennisschnell Nybegynder
30. august 2002 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Har du tid, har jeg måske råd

Hej kodere,

Vi er 2 gutter og en gutinde, der lige har startet et productions selskab, der også laver design på diverse medier. Dette er også nettet. Jeg er den erfarne designer, der har arbejdet med web i godt 3 år, men kodning har aldrig interesseret mig, hvis ikke lige det startede med <HTML>.
Vi har brug for en koder med blod på tanden.

Du skal have mod på at lege med følgene:
Databaser
ASP
PHP
CGI
Java script
Flash scripting

Du behøver ikke at have en uddannelse, sålænge du bare brænder for det og er tryk i de ovennævnte sprog. Det vil være en fordel, hvis du bor i københavnsområdet, men ikke et krav.

Det drejer sig ikke om så meget arbejde lige pt, men det kunne det gå hen at blive.

Skriv et par linier og giv lidt referencer (hvad tager du i timen freelance)

mvh
Dennis Schnell
dsc@deviation.dk
Avatar billede disky Nybegynder
30. august 2002 - 13:00 #1
Ikke for at være grov, men tror i ikke der findes nok webdesigner firmaer ?

I har glemt det vigtigste server side sprog, nemlig Java.

Flere og flere prof. sider bruger J2ee/Jsp idag, pga mange årsager.
Avatar billede dennisschnell Nybegynder
30. august 2002 - 13:06 #2
Det er skam ikke et webdesign firma. Det er video det drejer sig om. Desig foregår mest på tryk. Vi tilbyder bare servicen, men vi spiller ikke på det.