Avatar billede esquimal Nybegynder
09. september 2000 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RedHat, brænding af PSX spil

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man brænder et PSX spil i Linux. Jeg kan sagtens mounte drevet som iso9660, men når den skal lave image går den kold. Den går også kold hvis jeg bare prøvet at kopiere filerne over. Skal den mountes med et eller andet underligt filsystem eller skal man bare have et program der kan brænde den i \"raw\"??
Avatar billede svindler Nybegynder
11. september 2000 - 12:40 #1
Jeg vil ikke forvente, at det er smart at mounte drevet.
Prøv at læse http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/cdrombraending.html hvor bl.a. xcdroast beskrives.
Avatar billede esquimal Nybegynder
14. september 2000 - 09:46 #2
Hmm det var nu ikke lige det jeg var ude efter
Avatar billede svindler Nybegynder
14. september 2000 - 11:45 #3
Ville du ikke bare lave en rå kopi af cd\'en?
Avatar billede herrk Nybegynder
24. september 2000 - 21:48 #4
Lav en iso med

dd if=/dev/hdc of=/tmp/psx.iso

hvor /dev/hdc = dit cdromdrec og /tmp/psx.iso er filen
så kør en cdrecord på isofilen