Avatar billede codevision.dk Nybegynder
29. august 2002 - 20:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CodeVision søger asp programmør

Hej asp udvikler !

CodeVision.dk er et ungt web-bureau med store ambitioner. Et af vores mål er at lave kreative websites og grafiske produktioner med funktionaliteten i top.

Vi søger en dynamisk programmør fra Fyn, som jævnligt kan møde op til møder og snakke med de andre tilknyttede CodeVision.dk fysisk. Du må gerne være fra Odense området (Dog ikke nødvendigt)

Vi er i en rivende udvikling og mangler en asp programmør til udvikling af forskellige bestillings opgaver.

Vi forventer du er positiv, har mod på udfordringer og at sætte brugervenlighed og kvaliteten i top. Du skal kunne være til rådighed jævnligt. Du skal være minimum 16 år.

Vi ser gerne du har referencer fra tidligere jobs. Lønnen aftales efter opgaven. Du tilknyttes CodeVision som freelancer i første omgang, da CodeVision er nystartet, dog med vækst.

Se evt. vores hjemmeside : www.codevision.dk

Send din ansøgning og referencer til Thomas@codevision.dk
Med venlig hilsen
Thomas Faugsted / Medstifter og chefprogrammør
Avatar billede in2designs Nybegynder
29. august 2002 - 23:10 #1
Hvem er jeres grafiker ? han er da ikke helt på toppen..
jeg kunne ikke tænke mig at købe en hjemmeside på 4 html sider med sådan her noget grafik på http://www.mobisend.dk/webcodes.dk/ eller http://www.skp.ots.dk/th/
Avatar billede bootie Nybegynder
29. august 2002 - 23:44 #2
in2designs
Hvad så med codevision.dk?
Den er da sej
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
30. august 2002 - 10:45 #3
hmm in2designs jeg har taget din kritik til mig og jeg kan oplyse at vores grafiker ikke har lavet www.mobisend.dk/webcodes.dk.

Hvis du kan lave et design, med den kreativitet som vores grafiker, som desuden er medejer ligger i sit arbejde.

Men endnu en gang tak for kritikken. Men alle har ik samme smag.
Vi har fået henvendelser fra rigtig mange og ca. 2 % er af din kritik og de 98 % andre har rost CodeVision.dk

Men held og lykke...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
30. august 2002 - 10:48 #4
De sider du referere til er gamle projekter og vores grafiker har udviklet sig og det kan du se på www.codevision.dk

Vi har rigtig mange kunder som er glade for det arbejde vi yder.
Men hvis du er en bedre designer, grafiker er du velkommen til at sende noget vi kan se...  :)
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
30. august 2002 - 12:50 #5
så blev der sgu stille :DDD det er så skønt når folk er store i munden
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
30. august 2002 - 17:39 #6
phineas_phreak <<< hva mener du ???
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
30. august 2002 - 17:58 #7
in2designs <<< nu tror jeg lige du skal tænke dig lidt om ;) Man køber 4 html sider med grafik. Grafikken laves efter emne af website og med indflydelse fra kunden, hvis det er tilfældet.

Kunden kan til hver en tid ha indflydelse på designet ! in2designs tror ikke du er helt inde i denne branche ;)
Avatar billede dennism Nybegynder
30. august 2002 - 18:00 #8
codevision.dk >>

Najz design på jeres side! :)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
30. august 2002 - 18:06 #9
www.mobisend.dk/webcodes.dk er også sej synes jeg...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
31. august 2002 - 08:23 #10
Jeg takk for jeres opmærksomhed og ris/ros ang. CodeVision.dk
Jeg synes også vi har gjort et udmærket stykke arbejde...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 17:03 #11
lukker spm. her