Avatar billede ladefoged Nybegynder
29. august 2002 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cyber Talk Hviken prot ?

Hej

Jeg sidder på en teledanmark adsl linje og jeg kan ikke få programmet Cyber Talk til at virke, jeg tror at det er fordi der ikke er åbenet for den port i Routeren som Cyber Talk bruger, men hvordan finder man ud af hvilken prot det køre på.

M.v.h Nikolai
Avatar billede vela Nybegynder
29. august 2002 - 19:48 #1
jeg har det samme prøblem med mit adsl. jeg kan heller ikke sende eller modtage filer i gennem msn messenger. jeg kan heller ikke laave stemmesamtale. jeg har ringet ind til dem. de siger at det er for min egen sikker hed at de har lukket porten ved ikke hvorfor. kunne forstille mig at det var noget med hacker at gøre!
Avatar billede ladefoged Nybegynder
29. august 2002 - 19:50 #2
Det har du nok ret i men man kan, selv åbne for de porte man vil, men mit problem er at jeg i kke ved hvilke porte programmet bruger.
Avatar billede frank-s Nybegynder
09. februar 2003 - 14:10 #3
Hej alle. Nu har jeg haft ADSL NetExpress 2048/512 i snart 2 år og der er mega mange ting som jeg ikke har kunne få til at køre. Jeg har brugt mange dage på at sætte min speedS. 2601 op og jeg har læst 1000 FAQ'er for at få hjælp til at sætte den op. MEN nej nej nej SpeedSteam 2601 vil bare ikke køre som jeg gerne vil have den til. Jeg kan ikke hoste alle spil og jeg kan ikke lave samtaler i gamevoice og ja jeg har også et problem med MSN (samtaler,sende files osv) Men nu fant jeg en løsning som jeg nu har kørt med i snart 14 dage (og alt køre :-) ) og bedst af alt så tager det under 10min at gøre..

Løsning: tag din SpeedSteam helt af og køre uden. (ja det kan man godt for jeg gør det) du skal bare sætte din computer op med dit bruger navn og password (lige som om det var et modem)

Jeg kan alt nu MSN,gamevoice,spil server osv)

jeg har brugt mega meget tid på at få min speedsteam til at køre og jeg er kommet frem til at den ikke kan bruges til noget hvis du skal kunne andet end at gå på internet..

SÅ MED ANDRE ORD LØS ALLE DINE PROBLEMER OG TAG DIN SPEEDSTEAM 2601 AF.
Avatar billede ladefoged Nybegynder
26. marts 2003 - 14:30 #4
Jeg lukker lige ;o)

Bruger nu www.teamspeak.org og det funker bare :-)