Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
29. august 2002 - 18:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit lydkort ?!

Mit lydkort virker ikke efter at havde opgadert fra Windows 2000 til Windows XP. Jeg har kører Problem Mangerne, Og det er ikke noget galt med mit lydkort og min opsæt i Windows XP, Mit lydkort er et der bare sidder i den bærbar jeg arbejder på, Skide IRTENE når skal hører Radio på Nettet :D

Hvad gør jeg ?

Finder lige ud af hvad mit Lydkort hedder
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
29. august 2002 - 18:44 #1
Der er en Masse, så tog Screenshot.. Det kan ses på http://www.denn.dk/lydkort.PNG
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. august 2002 - 08:43 #2
Terratec, men hvad udgave ved jeg ikke.
Prøv at installere de nyeste driver (www.terratec.net)
(men find lige ud af hvilken udgave det er først)
Avatar billede mortenoc Nybegynder
30. august 2002 - 10:53 #3
Jeg havde det samme problem, da jeg installerede XP på min stationære. Så flyttede jeg kortet til en af de andre PCI-slots og så var der ingen problemer. Spørg mig ikke hvorfor.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
30. august 2002 - 13:49 #4
Det er en Bætbar :)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
30. august 2002 - 16:15 #5
LUKKER