Avatar billede mbj Nybegynder
29. august 2002 - 17:16 Der er 18 kommentarer

maximize.dk

Vær flinker lige at smide en vurdering af www.maximize.dk

Vurder venligst både design, navigation og evt. indhold

Vurder med tekst og evt. også på 1-10 skalaen, med stjerner eller hvad i nu har lyst...
Avatar billede pro Nybegynder
29. august 2002 - 17:21 #1
hmm, jeg syntes umiddelbart at det er irreterende at scroll baren er samme farve som baggrunden, men kunne evt. lave den en anelse lysere, så man kan se hvor den er.

Ellers meget småt, for den side der hedder maximize :)

7 @ 10

//pro
Avatar billede sthen Nybegynder
29. august 2002 - 17:23 #2
Kedelige farver.

Trist design

For meget spildplads

Navigation OK

Indhold ???

2 af 5 stjerner
Avatar billede xrenegade Nybegynder
29. august 2002 - 17:25 #3
Jeg syntes baggrunden er en kedelig farve at se på....der er stort set kun en farve.
Du burde også udnytte pladsen noget mere.
6 @ 10
Avatar billede mjl Nybegynder
29. august 2002 - 17:43 #4
Fejl på linie 22 tegn 39
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2002 - 18:00 #5
Det er den chart-kode igen. Den laver hele tiden JavaScript-fejl. Jeg er også igang med at hjælpe en anden, der har problemer med netop den kode.
Fejlen fremkommer, fordi JavaScript ikke tillader, at man henter oplysninger fra andre domæner, hvilket chart-scriptet prøver på.
Mit råd til dig er at fjerne det helt.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
29. august 2002 - 18:07 #6
Farver og opsætning:
Din farve er en udemærket farve, men den bliver kedelig at se på efter et stykke tid :( Dit billede ser fint ud, det tager bare meget plads. Det er vigtigere at læse dit indhold end at se det samme billede igen og igen.

Design:
Når jeg ser at siden er lavet i et design, der ligger meget op til pixelgrafik, bliver jeg lidt skuffet. Siden minder om en sådanne side, men din blur (evt. grow) ødelægger det hele efter min mening. Er det en side lavet i pixel eller?

Karakter: 6 af 10

MVH
HMM10
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
29. august 2002 - 19:10 #7
fedt syntes jeg..
Avatar billede mbj Nybegynder
29. august 2002 - 21:02 #8
Hvis jeg lige må komme med svar på kritikken....

pro >> Ikke så meget der, tak for kritikken

sthen >> Kedelige farver? Jeg eksperimenterede meget med farver denne gang for at få noget lysere og pænere. Men hvad farver vil folk anbefale som spændende/gode? Synes altid farverne bliver rakket ned for for at være kedelige. Trist design? Uddyb venligst. Indholdet er stadig ret tyndt, men det kommer naturligvis med tiden.

mjl/phoenixv >> Chart counteren er på vippen til at blive taget af...

hmm10 >> Jeg overvejer også at gøre "mig" mindre og så have et tilfældigt billede eller et billede med relation til hvor man er på siden.
Mht. pixelgrafik, så roder jeg lidt med det, men jeg har ikke lavet noget der er nævneværdigt til siden. Min blur? Skal jeg lige have en enkelt gang mere, tak...
Avatar billede hmm10 Nybegynder
29. august 2002 - 21:30 #9
selvfølgelig. :)
blur er den effekt på et objekt, hvor den nærmest glider ud i farven i det der ligger bagved. Håber du forstår nu...
Avatar billede mbj Nybegynder
29. august 2002 - 22:47 #10
OK, det var det du mente...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. august 2002 - 09:35 #11
Selve konstruktionen er ok, men jeg synes at siden virker meget dyster og kedlig. Efter min mening er det et intet sigende billede der er på forsiden. Jeg savner lidt at man får forklaret hvad sidens buskab/indhold er, på forsiden, der er en lille forklaring på about siden, men den vil jeg gerne have på forsiden.

Det er en ok menu, og det er fint at den bliver vist over i højre side. Jeg er ikke sikker på at det er alle som finder ud af at der er et link i overskriften, altså til news siden.

Med hensyn til farverne, kan du evt. bruger Http://www.colorschemer.com/online/

Jeg synes ikke rigtig at indholdet er lidt intetsigende, nok også fordi jeg ikke er helt sikker på hvad siden egentlig er beregnet til.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. august 2002 - 17:56 #12
oki... Vil ikke lige det der med karakter.. Syntes ikke det siger så meget, at få kastet et tal i hovedet?!?
Så jeg vil lige tage en lille vurdering i stedet..

Lige en lille fejl; Du skriver { maximize } {v2} {... i din title-linie.. Men på sider har du vist skrevet v3.. hehe..

Syntes dine billeder bliver meget gnidret.. Men det er nok fordi du ikke har fået rettet det bed bluren endnu..

Syntes det er fedt nok med det der store billede i midten.. Og det passer også godt ind.. Men så ødelækker det lidt af det fede når IE så sætter en eller anden gem -box ting over ved mouseover..
Prøv at sætte denne kode ind i din header..

<meta HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">

Så kommer toolbaren ikke.. ;)

Der er også lidt forskellig mellemrum mellem menupunkterne.. Ser ikke lige så godt ud.. Nogle af punkterne sidder så tæt at man ikke kan se om det er to punkter eller et punkt af to ord, hvis du forstår..??

Ellers meget flot side.. Har vist ikke rigtig mere at sige om det.. Godt arbejde..

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. september 2002 - 11:18 #13
Er det snart på tide at lukke??
Avatar billede c0d3r Nybegynder
15. september 2002 - 11:21 #14
det var da en najz side =) - 8 ud af 10 :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. september 2002 - 11:25 #15
Jeg kan godt li' dit design! Ser rigtig proff. ud, og farverne er lækre!

//Rasmus
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 23:28 #16
lukketid??
Avatar billede totaliorden Nybegynder
26. december 2002 - 23:31 #17
Øhm .... har jeg misforstået noget eller hvad?
For hvad jeg lige kan se hvad der er på den side der, så stinker den så ufattelig meget
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 23:45 #18
ja.. utroligt ikke?? man hiver siden ned, men lukker ikke engang sit vurderings-spørgsmål først.. syntes det er lidt råddent.. hehe..