Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
29. august 2002 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejl på eksperten??

Hejsa..
jeg vil gerne lave et indlæg under job/opgaver eller job/opgaver - fuldtid.
Men får hver gang fejlen at der ikke kan oprettes spørgsmål i den her kategori, er der andre der har oplevet den fejl?
Avatar billede staz Nybegynder
29. august 2002 - 09:42 #1
Du kan ikke lægger dit spm. direkte i job/opgaver, men du skal sørger for et vælge job/opgaver - fuldtid... Hvis du har gjort det, som du siger du her, så ved jeg ikke hvad det er?
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
29. august 2002 - 09:44 #2
Har prøvet at ligge det ind under job/opgaver fuldtid og nej, det hjælper heller ikke.. samme fejlmeddelse at der ikke kan oprettes spørgsmål i den her kategori..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 09:48 #3
white_wolf70 => jeg ved at problemet har været oppe før, at der er nogle brugere der har dette problem.. (og ikke kun i den kategori)

skriv en mail på info@eksperten.dk så Admin kan rette fejlen! ;o)
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
29. august 2002 - 09:59 #4
tak skal i have.. Will do´!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 10:00 #5
Takker For Pointz! ;o)
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
29. august 2002 - 10:04 #6
YW! c",)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 11:43 #7
Det er faktisk med vilje, at der ikke kan oprettes spørgsmål i denne kategori.

Job/Opgaver kategorierne skal fjernes. Eneste grund til det ikke er sket endnu er, at jeg mangler et værktøj der gør det nemmere at flytte rundt på de gamle spørgsmål der allerede ligger i kategorierne.

Jeg tager det op med Admin

NanoQ