Avatar billede fumlerik Nybegynder
29. august 2002 - 03:57 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Driver til GeForce2 GTS

Jeg har et GeForce2 GTS kort i min maskine, Men det hakker for vildt når jeg spiller MOHAA - Counter-strike - SOF2 og ligende.

Er der en der kan give mig en driver der sparker numse til mit GeForce2 GTS kort.

P.S. Jeg kører med win98 styresystem.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
29. august 2002 - 04:52 #1
Installer den nyeste DirectX. Hent den nyeste drivere på producentens hjemmeside. Skru måske lidt ned for opløsningen - det er kun et GeForce2 kort... 800 x 600 ville nok køre bedst med det kort
Avatar billede djeclemen Nybegynder
29. august 2002 - 06:50 #2
Du må ikke hente den nyeste driver, da den er tilpasset geforce 4 kortene..

du kan sagtens køre mere end 800x600 SAGTENS

på følgende kort syntes jeg at Nvida 2832 driveren perfomer bedst..!

så prøv at hent den. http://www.tweak.dk/nvidia-w9x.php
Avatar billede djeclemen Nybegynder
29. august 2002 - 06:51 #3
easysoft -> man får kun udnytte af de nyeste drivere hvis du har et sprit nyt grafikkort...
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2002 - 08:48 #4
djeclemen>driveren passer til alle NVidiaship, også de lidt ældre.
Avatar billede black_dragon Nybegynder
29. august 2002 - 08:50 #5
prøv at finde den i www.google.com eller KaZzA
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2002 - 09:01 #6
fumlerick> hvordan ser resten af din maskine ud? Holder den minimumskravene?
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2002 - 09:01 #7
djeclemen>> hvad mener du med, at de nyeste drivere kun er tilpasset G4? Er det DirectX el. Nvidia du tænker på?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 09:09 #8
robotten => nVidia fokusere mere på Geforce 3 og Geforce 4 i de driveres fra 27.20 og op efter!
så Geforce 1 og 2 er da også understøttet, men ikke optimalt..
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2002 - 09:30 #9
rkhdk>> hmmm..... Det viste jeg ikke.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 09:35 #10
robotten => mener det var på et eller andet hardware site, som tomshardware eller et andet..

der stod noget om at nVidia stoppede med at videreudvilke og optimere driverne til Geforce 2 fra 23.12 og bruge mere tid på Geforce 3..

det giver jo på en måde også mening, at man stopper optimeringen af "gamle" kort når et nyt kommer på banen ik'
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2002 - 09:36 #11
Mon ikke det skal forståes således, at Nvidia bare ikke har valgt at supportere G1 og 2 mere. Dvs. de stopper med udviklingen af nye drivere til disse kort. Men ikke, at de ligefrem skulle blive ringere, de nægter jeg at tro - hvorfor i alverden skulle de dog begynde på det, at sende en dårligere driver til G1 og 2 med ud i "pakken" til de nyere kort?
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2002 - 09:36 #12
Nå, der overlappede vi hinanden ;)
Så er der jo eningehd alligevel. Kunne heller ikke forstå det.