Avatar billede dnw Nybegynder
28. august 2002 - 21:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SHOW IN GROUPS

Jeg har en masser cd'er jeg har lagt ned på min computer i en mappe som jeg hver især har givet et billede. (thumbnails) det er simpelthen forsiden af coveret fra cd'en jeg har sat som thumbnail...

når jeg højreklikker på baggrunden, så kommer der nogle valgmuligheder frem:

arrange icons by -->
show in groups
auto arrange
align to grid

når jeg vælger "show in groups" så opstiller den cd'ern i alfabetisk orden i forskellige grupper...

EKSEMPEL:

B
Beatnuts - take it or squeeze it  Busta Rhymes - anarchy

M

Malk de Koijn - smash hit    mos def - black on both sides

det jeg godt vil ha den til at gøre, er at istedet for at opstille mappen i grupper hvor overskrifterne bare er bogstaver, men istedet opstille mappen efter ARTISTS!! sådan så der står:

malk de koijn
malk de koijn - smahs hit
malk de koijn - sneglzilla

eminem
eminem - marshall maters lp
eminem - slim shady lp
eminem - eminem show

OSV....

det er måske et lidt mærkeligt request, men det kunne være fedt hvis der var nogen der vidste om det kunne lade sig gøre...

ALTSÅ, om man SELV kan bestemme hvad der skal stå som overskrifter istedet for A, B, C, M, O, P osv...
på forhånd taaaaaaark

/DNW
Avatar billede brixz Nybegynder
29. august 2002 - 01:25 #1
øhh
Avatar billede brixz Nybegynder
29. august 2002 - 01:29 #2
Du har 4 forskellige valgmuligheder inden i:

arrange icons by -->

-arrange by name
-arrange by date
-arrange by size
-arrange by type

jeg forstår ikke helt hvad det er du vil, men prøv nogle af disse

ps. jeg ved ikke lige om det er sådan de står da jeg har den danske version af windows
Avatar billede thebadjojo Nybegynder
29. august 2002 - 07:28 #3
du kan stänga av detta med M
någonstas, jag tror de är i folder options
då borde man kunna ändra de också
Avatar billede thebadjojo Nybegynder
29. august 2002 - 07:30 #4
wiew- arange icons by- show in gropes, går de inte att ändra där?
Avatar billede dnw Nybegynder
29. august 2002 - 14:22 #5
der kommer flere valgmuligheder frem når man vælger "show in groups".. nu kan man organisere det efter artist, year osv...
men øverst oppe står der bare "unspecified"...
hvordan ændrer jeg det?!?!
Avatar billede damus Nybegynder
29. august 2002 - 17:57 #6
har du prøvet auto arrange??

damus
Avatar billede dnw Nybegynder
29. august 2002 - 22:00 #7
FUCK! I FATTER JO IKKE EN SKID!!
I GIVE UP!!
Avatar billede brixz Nybegynder
12. april 2003 - 21:03 #8
Tag det roligt dnw.

Jeg har undersøgt det og det ser ud som om at du skal bede microsoft om at programmere en special version af windows til dig hvis du vil kunne gøre dette!

Med andre ord: Det kan du ikke, du kan kun bruge de allerede forud bestemte "knapper" som "name" "size" "type" osv.

//brixz
Avatar billede brilleabe Nybegynder
21. marts 2004 - 15:49 #9
Hej dnw,

Fik du nogensinde løst dit problem ? Jeg har nemmelig det samme irriterende problem.