Avatar billede rubbles Nybegynder
08. september 2000 - 14:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bannerprogram

Hej

Jeg søger et nemt og overskueligt bannerprogram. Jeg har prøvet Animator fra coffeecup...

Avatar billede driis Nybegynder
08. september 2000 - 16:27 #1
Et anbefalelsesværdigt program til det formål er Xara WebStyler; Det er nemt og enkelt, og man kan faktisk lave nogen ret imponerende bannere / knapper o. lign. med det.

http://www.xara.com/webstyle/

Du kan downloade en prøve-version fra ovenstående link.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 00:09 #2
Der er indtil flere bannerprogrammer på http://winfiles.cnet.com/apps/98/graph-text.html
, men de koster også penge.

www.download.com kan ved søg på banner tilbyde 25 forskellige programmer vedr. banner. Her er der også freeware programmer imellem.

http://www.zdnet.com/downloads/ kan ved søg på banner tilbyde 286 programmer af forskellig karakter omkring banner.

http://www.softseek.com/ har 50 tilbud af forskellige programmer Endda også en del freeware.

Her har du lidt afprøve.

Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 16:38 #3
Det er vel nok pænt gjort, man bruger tid på at finde ind til flere gode programmer, også for man blot en lang næse. <;>(
Avatar billede driis Nybegynder
09. september 2000 - 23:16 #4
kharder>> Jeg kan godt se, at du føler dig snydt, men det kan jo være, at rubbles mente, at WebStyler var det bedste af de foreslåede - Jeg har selv prøvet det, og det er faktisk ret godt.

Men anyways, hvis du synes du er blevet snydt, må du da godt få 30 point af mig.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2000 - 00:37 #5
Nej tak! Jeg skal blot lære ikke at give svar med så mange gode muligheder. Endvider har jeg fået det indtryk, at det der mange gange søges herinde på eksperten er Freewareprogrammer, det kan jeg da godt se at nubbles ikke har nævt noget om. Så beholdt du blot dinne point.
Avatar billede rubbles Nybegynder
11. september 2000 - 09:35 #6
Jeg er ked af postyret. Grunden til at kun en har fået point, skyldes min uvidenhed om systemet her. Jeg kom simpelthen til at give driis alle point. Det var simpelthen en fejl fra min side. Jeg undskylder mange gange...