Avatar billede bilbo2 Nybegynder
28. august 2002 - 18:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CD-RW findes ikke mere etfer et spil GTA3 og maskinen hang

Hej,

Jeg giver kort og godt 200 points til den der kan hjælpe mig med nedenstående problem:

Jeg prøvede tidligere i dag at spille Grand Theft Auto 3 på min Windows XP prof. maskine. Det virkede fint, men da jeg skulle ud af spillet og lukke XP ned, gik det i sort. Så *den fik hånden*. Nu lidt senere starter XP fint nok, men min CD-RW er væk. Kun min *alm* CD-ROM afspiller er at finde, den er også væk fra Hardware listen. Jeg har prøvet det meste udenheld.
Mit CD-RW er en LiteonIt 16x10x40 på IDE kanal.

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig sådan at det virker igen, eller der har haft lign. problemer, så giver jeg 200 points.

Cheers
bilbo2
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. august 2002 - 18:28 #1
hvorfor siger du ikke bare Brænder
men hiv strøm etc, fra brænder. Start computeren.
sluk igem, isæt stik og start. Så skulle den gerne virke igen.

//Lars
Avatar billede zinus Nybegynder
28. august 2002 - 18:30 #2
check også at ledningerne sidder ordentligt.
Uninstall driverne og "scan for hardware changes"
Avatar billede resten Nybegynder
28. august 2002 - 18:33 #3
Prøv dette.
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q270008&

Ellers kan du prøve en systemgendanelse.
Avatar billede bilbo2 Nybegynder
28. august 2002 - 19:05 #4
bad24: Virkede sku', men den kan jeg godt huske, men... her er de 200 points.

Tak.

/bilbo2
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. august 2002 - 19:12 #5
Rigtig mange tak.

er det drev hvor du har Windows installed NTFS eller FAT32.
Der skulle ikke kunne ske' så mange fejl på NTFS drev.
bare et lille tip!

//Lars
Avatar billede bilbo2 Nybegynder
28. august 2002 - 19:25 #6
Hmm, ja det er FAT32. Sucks det ved jeg, men skidt, det virker. Tak for tippet anyways.

/rjpa