Avatar billede klud Praktikant
28. august 2002 - 16:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Prog. til hjemmesider.

Hejsa
'Er der nogen der kender et godt freeware program til at lave hjemmesider med, har selv kigget på stones webwriter, men modtager ikke regnr. til det.

Anyone.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:32 #1
Øhmm hent et rigtig godt et her!
http://www.tsw.dk/download.php4
Det skal være den øverste den er super go' ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:33 #2
hvad med 1stpage: www.evrsoft.com jeg mener det er rigtigt
ellers så er tsw også god men mener om stones web writer www.tsw.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:33 #3
bare tryk på download
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:37 #4
glemte at svare...
Avatar billede hardwork Nybegynder
28. august 2002 - 16:37 #5
notepad ;) stones er faktisk rigtig godt at begynde med og det er forholdsvis billigt.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
28. august 2002 - 16:47 #6
westhi: Rart at se at jeg ikke er den eneste der har fået øje på dk's bedste HTML editor :)

TSW er fuldstændigt gratis og der kommer snart en 3'er og det blir rigtigt spændende for du har kasper der laver programmet lavet det helt fra bunden! Jeg har selv hjulpet med beta testningen og det ser helt ok ud! :)

Hardwork: Hvis du er vild med notepad så tag et kig på TSW WebPad International! Det er stortset bare notepad med nogle fede xtra funktioner...! Hvad hedder den nyeste version af 1st Page??

klud: Hvis du er "newbie" vil jeg klart anbefale TSW WecCoder Int. 2/3 når det kommer :) det er der stort set al min html erfaring kommer fra, og det er osse i det program jeg har lært mig selv php osv... Hvis du er lidt mere "hardcore" skal du nok vælge 1st page som dj_dog foreslog, dog kan TSW Webcoder Int. 2/3 sagtens bruges..!
Avatar billede mhbp Nybegynder
28. august 2002 - 17:19 #7
www.kazaa.com

og søg efter frontpage 2000 så er der har den med kode og det hele
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. august 2002 - 17:26 #8
mhbp > flot! du skal nok nå langt her på eksperten....
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2002 - 17:29 #9
mhbp...
Så fik du lige ødelagt det spm.
Floooot Martin!
Avatar billede klud Praktikant
28. august 2002 - 17:40 #10
Jeg er overhovedet ikke hardcore eller noget skal lave en hp til min seminarie klasse, frontpage har jeg prøvet og vil heller ikke til at hente fra kazaa(har office pakken org.).
Men ellers vil jeg kigge på det TSW.
Vender tilbage med points.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
28. august 2002 - 17:51 #11
klud: programmere du i HTML?? eller skal du bruge en frontpage agtig editor??