Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
28. august 2002 - 16:18 Der er 37 kommentarer

WinISO cdkey

jeg kan stempel hen ik få min cdkey til at virke!!! WinISO 5.3 er der nogen som har en cdkey til winiso 5.3 ?????
28. august 2002 - 16:20 #1
Der må ikke spørges efter Cd-Keys eller udveksles andre ulovligheder på exp.dk

Så luk spørgsmålet ved selv at ligge et svar.
Avatar billede initializing Nybegynder
28. august 2002 - 16:21 #2
Kontakt selv www.winiso.com Du får ikke hjælp til det her inde!

Så luk hellere spm.
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
28. august 2002 - 16:25 #3
fuck jer tøssedrenge!!!!!!!!!
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
28. august 2002 - 16:25 #4
I bliver hacket tror mig
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:26 #5
KAn du dokumentere for at du har en original... Så vil jeg godt sætte en ind her på Exp.dk... Fx. det serial nummer du har der ikke virker...
Avatar billede dmcn Praktikant
28. august 2002 - 16:27 #6
the_beast_hunter :
1: Det er ikke tilladt at søge cd-keys.
2: Tal ordentligt. Folk advarer dig, så du slipper for anmeldelser, og risikerer deaktivering.
Betragt dette som en advarsel - overtræder du reglerne en gang til, deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede dmcn Praktikant
28. august 2002 - 16:27 #7
danielks : Poster du en cd-key, deaktiveres i begge.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. august 2002 - 16:27 #8
farvel, beast_hunter.... betragt dig selv som deaktiveret...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. august 2002 - 16:28 #9
glemte lige: NanoQ/coadmin

trusler af andre brugere kan jeg simpelt hen ikke acceptere...
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:30 #10
Gør man det... Det vidste jeg ikke, undskylder mange gange...
Som sagt af andre brugere... info@winiso.com
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. august 2002 - 16:31 #11
(han kan hacke, men ikke finde en cdkey... jeg må lige le et øjeblik) ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. august 2002 - 16:32 #12
ROFLROFL!!
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:33 #13
Jeg tror the_beast_hunter er druknet i den bitløse suppe af deaktiveringer - som så mange andre der ikke kan finde udaf det...

Hvordan kunne han overhovedet tro at han slap væk med det??

Intel4004
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. august 2002 - 16:33 #14
jow jow ROFL ROFL hehe
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:33 #15
nanoq> hehe
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. august 2002 - 16:33 #16
han er vel bare dum
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:34 #17
Ja, det lugter af LORT... Gad vide om han også stadig bruger 1-finger system ???
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. august 2002 - 16:34 #18
Lul
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. august 2002 - 16:35 #19
nej det tror jeg ikke han kan jo  hacke .... Mon han kan sige FW ?
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:35 #20
Jeg havde ellers klargjort en mega opsang til spørgeren...men jeg nåede ikke at få ham til at bede om nåde...hehe. Bødlen kom mig i forekøbet...:)

Ikke at jeg har noget imod det. (uha uha nej nej)
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. august 2002 - 16:35 #21
hehe hvordan fanden vil han egentlig hacke nogen han ikke engang har et Real Name eller IP PÅ .... ROFL
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. august 2002 - 16:36 #22
tjaahh... min lunte er uhyggeligt kort, det det kommer til trusler... :)
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:37 #23
Jeg tror Exp.dk skal passe lidt på, de har smidt ham ud, og han er sikkert pisse sur (hvis han ellers kan finde ud af det). Så han hacker sikkert Exp.dk, Uha STOR trudsel...
Avatar billede initializing Nybegynder
28. august 2002 - 16:38 #24
Danielks: Håber da at han kender konsekvenserne først :)
Avatar billede Noone Nybegynder
28. august 2002 - 16:38 #25
nanoq > Og den slags skal slet ikke finde sted her på eksperten anyway. Var han ikke blevet deaktiveret allerede havde jeg lavet en anmeldelse... Jeg var bare ca. 10 min for sløv...
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:39 #26
nanoq>> ok...har ikke mødt the_beast_hunter før, og meget tyder på at han blot fik en lærerstreg - han kan jo oprette sig selv som bruger igen, og opfører sig ordentlig derfra.
Men nogen kunne betragte det som en lige lovlig hurtig likvidering - man skal jo også, som CoAdmin, sørge for holde fast i sin menneskelige skikkelse...(øhh). Måske holde øje med at sin lunte ikke bliver for kort??
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:39 #27
Iceworld> Ja du har fat i noget der... Han kan ingenting med mindre man ellers har linket til sin mail eller web adresse i ens "Oplysninger" men det har man jo heller ikke, og THE BEAST HUNTER (Uha uhyggeligt navn) kan nok heller ikke hacke skal vi ikke gå ud fra det...  LOL...
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:41 #28
Kan Exp.dk ikke banned ens IP ???
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:41 #29
nanoq> Hvad med sådan et spørgsmål her? Det bliver vel aldrig lukket?
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 16:43 #30
Nej det gør det vel egentlig ikke, men det fylder jo heller ikke særlig meget...
Avatar billede Noone Nybegynder
28. august 2002 - 16:45 #31
danielks > Jo, exk.dk kan banne på IP i flere niveauer.. Men kan gøre det med en firewall, en .htaccess fil eller en linje i en fil der includes i alle andre filer.
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:45 #32
danielks> Jamen det var ikke det jeg mente. Det bliver potentielt aldrig lukket!! Tænk over det! Der burde gøres noget ved dette! Hvor mange spørgsmål ligger der ikke, som aldrig bliver lukket??!!

Intel4004
Avatar billede intel4004 Novice
28. august 2002 - 16:47 #33
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'xxx.xxx.xxx.xxx') { Die(); }

En måde??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. november 2002 - 10:46 #34
lukketid?!
Avatar billede intel4004 Novice
10. november 2002 - 11:50 #35
metal_hansen> Jamen det var det jeg pointerede sidst i august, spørgsmålet bliver jo aldrig lukket fordi spørgeren er deaktiveret(!) Men åbenbart er det IKKE mange som synes det er integritetsproblem på eksperten.dk.

intel4004
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:47 #36
lukketid?!
Avatar billede intel4004 Novice
05. marts 2003 - 10:48 #37
metal_hansen: Lad nu vær - du spammer forgæves. Spørgsmålet bliver jeg aldrig lukket!!!!!

Intel4004