Avatar billede wisti Nybegynder
28. august 2002 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

NamedAnchor

Netscape understøtter tilsyneladende ikke tagget <a name="etellerandet"></a>. I IE virker det fint er der en forklaring, eller en anden måde man kan opnå det samme resultat?
Wisti
Avatar billede neteffect Nybegynder
28. august 2002 - 16:51 #1
prøv at putte en <span></span> imellem. (ikke testet)
Avatar billede wisti Nybegynder
28. august 2002 - 18:40 #2
Det var et godt bud, men det hjælper ikke ;-|
Avatar billede wisti Nybegynder
29. august 2002 - 11:43 #3
Jeg burde måske lige nævne, at "NamedAnchor" sidder i en <div> og
<a href="#"> sidder undenfor div'en. Hvis jeg fjerner div'en, virker det, men ser ikke ud som jeg vil have det til :-(
Avatar billede neteffect Nybegynder
30. september 2002 - 09:16 #4
Hvad siger den til en usynlig div - display:none ?
Avatar billede wisti Nybegynder
30. september 2002 - 10:58 #5
Desværre det dutter heller ikke. Jeg har valgt, at bruge en scroll bar, så også Netscape bruger kan finde frem. Det var scroll baren jeg ville undgå. Men tak for dine forsøg !
Avatar billede neteffect Nybegynder
30. september 2002 - 11:32 #6
Det var så lidt. Netscape har HTML-stadarden på sin side, og det er jo også logisk nok, at ankeret skal være anker for noget. Alligevel kunne det sommetider være rart at ankeret fx lå et par linier før, uden man af den grund skulle til at lave anker omrking mellemrumstegn eller lign.
Avatar billede wisti Nybegynder
30. september 2002 - 13:01 #7
Gider du se www.eos.as på siden "Kontakter". Er der noget andet der er defekt. Det virker i IE samt NS5, men ikke i NS6.
Avatar billede wisti Nybegynder
15. januar 2003 - 09:14 #8
Det er ved at være en gammel sag, da der tilsyneladende ikke findes et svar lukkes spørgsmålet