Avatar billede brunoyngve Nybegynder
28. august 2002 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af virksomhedssystem

En virksomhed med flere divisioner

1. Produktion til lager, og anvendelse af concorda xal (dosbaseret) papirløs produktion.(worldwide)

2. Retailsalg fra egne butikker. (norden) AS 400.

Er der nogen der sidder i lignende virksomheder, hvordan kan en evt. sammenkøring gøres IT mæssigt, og eventuelt et bud på prissætning.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
28. august 2002 - 14:55 #1
Nu har du ikke nogte med størrelse og samtidige brugere og hvilke moduler du er interesseret i, men et hurtigt skud ud fra dine oplysninger må være AXAPTA.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
28. august 2002 - 14:56 #2
Men det er da også muligt at jeg ville forsøge at sælge dig en SAP R/3 løsning:-)

/Benny.dk, SAP R/3 Konsulent
Avatar billede brunoyngve Nybegynder
28. august 2002 - 15:16 #3
Kan axapta styre den papirløse produktion og retailsalg ?

Alternativet er måske en anden Navision.
Avatar billede mariaf Juniormester
28. august 2002 - 21:17 #4
Du beder altså selv om det :-)

Hands har en løsning, som netop er specialdesignet til Retail. Jeg ved ikke så forfærdeligt meget, men ring til 70 10 08 09 og tag en snak med Jørn Reindrup. Han er chef for afdelingen.

Brug lidt tid på at se dig om i markedet, ikke alle produkter er lige velegnet. Og måske er det også en god idé at finde en leverandør, der også er på markedet om 5 år.
Avatar billede bmattila Nybegynder
03. september 2003 - 15:44 #5
Den løsning lugter af Axapta. Jeg kender en virksomhed som er verdensmestre i Axapta / Produktion og som har et genialt værktøj som kan opgradere ALLE dine data incl. historik fra XAL til Axapta. De har sat en Axapta i drift hos os på 5 dage og det kører bare. Kontakt JR DATA A/S 96 11 80 00