Avatar billede rr-vejle Nybegynder
28. august 2002 - 11:48 Der er 6 kommentarer

program til at skifte baggrund

Hejsa
Jeg mangler et program der kan skifte baggrunden i windows ved at køre programmet.

DVS. at man i programmet´s source allerede har angivet bagrundsfilen.

nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede jensgram Nybegynder
28. august 2002 - 11:51 #1
mon ikke du kan finde noget her: http://www.zdnet.com.au/downloads/pc/swlist/0,2000036747,21321675,00.htm
Avatar billede rr-vejle Nybegynder
28. august 2002 - 12:53 #2
synes ikke rigtig der er noget, jeg er ikke ude efter et program man først skal installere, jeg skal bare kunne exkvere en exe fil som så bare skifter baggrunden
Avatar billede jensgram Nybegynder
28. august 2002 - 20:39 #3
Ok, det var lige første hit på google ;)
Avatar billede krismort Nybegynder
29. august 2002 - 09:39 #4
Prøv og brug den her funktion

Private Declare Function SystemParametersInfo Lib "user32" Alias "SystemParametersInfoA" (ByVal uAction As Long, ByVal uParam As Long, ByVal lpvParam As Any, ByVal fuWinIni As Long) As Long

Public function ChangeWallpaper(filenm as string
    SystemParametersInfo(20, 0, filenm, &H1 Or &H2)
end function
Avatar billede krismort Nybegynder
29. august 2002 - 09:40 #5
SystemParametersInfo(20, 0, filenm, &H1 Or &H2)
skal være call SystemParametersInfo(20, 0, filenm, &H1 Or &H2)
Avatar billede rr-vejle Nybegynder
29. august 2002 - 11:46 #6
ehh.. jeg er ikke så hård til vb programmreing... kunne du komme med hele koden :)