Avatar billede mike_t Nybegynder
08. september 2000 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slette filer

Findes der et program der automatisk sletter alle filer i temparary internet files og i oversigt når man lukker maskinen ned. Kan jeg evt bruge en bat fil og hvordan skal den så laves
Avatar billede sjensen Nybegynder
08. september 2000 - 12:12 #1
Du kan (i det mindste i IE5) angive i indstillingerne at du ønsker alle temporære filer slettes ved afslutning (lukning) af browseren. Om det så også gælder oversigten ved jeg egentligt ikke. Men se under \"historie\" i opsætningen.
Avatar billede bukse Nybegynder
09. september 2000 - 08:56 #2
Find filen Autoexec.bat i C-drevets rodkatalog.
Højreklik på den og vælg Rediger.
Indtast så denne linje (eller kopier den herfra - det er klart det hurtigste):
deltree /y C:\\Windows\\temp\\*.*
deltree /y C:\\Windows\\TEMPOR~1\\*.*
Gem filen.
Næste gang du starter pc\'en, renses den pågældende mappe for alle filer og mapper.
Hilsen Bukse